10 Reacties
2 maanden geleden
Reactie op Ada3
Herkenbaar! Is hier het ene moment erger dan het andere. Wij hebben hier oo ...
Hoe lang duurde die fase? Ik heb namelijk het idee dat het hier nooit anders is geweest 🥲
2 maanden geleden
Yep hier ook! Echt precies hetzelfde.. ik had dit kunnen typen 😂 vind het ook erg lastig maar het is denk ik gewoon accepteren.
2 maanden geleden
Reactie op Summer2023
Hoe lang duurde die fase? Ik heb namelijk het idee dat het hier nooit ander ...
Ja is moeilijk te zeggen, hij is hier altijd heel erg aanhankelijk, maar het loopt wat in golven. Die periode dat hij altijd aanij hing als ik in de buurt was heeft toch twee maanden ofzo geduurd. Maar nu dat het beter is, is het nog niet dat hij niet aan mij hangt, gewoon minder. En het is beter als ik in de buurt blijf en hem af en toe echt mijn onverdeelde aandacht geef. Nu is hij dan weer heel erg eenkennig, dus moeilijk bij andere mensen. Denk dat het deels typisch is voor de leeftijd en deels eigenheid van kindje.
2 maanden geleden
Ha zo herkenbaar, ik heb alleen ondertussen 2 van die draakjes die constant aan mij hangen.. 🙈 Om die reden is mijn kinderwens voor 3 kids ook aardig aan het wegwaaien.. 🙈 Maar ja de oudste heeft nu een soort timer, ze is bijna 4 en moet maar leren dat ze af en toe alleen mag / moet spelen.
2 maanden geleden
HERKENBAAR HERKENBAAR struikel bijna over mijn telefoon er van🫣😹
Ben momenteel bijna 29 weken zwanger en nu lijkt het nog erger te zijn pfff.
Het is altijd mama, mama en nog eens mama🙃
En inderdaad ben ik niet in de buurt gaat het prima.
Ben echt gek op haar begrijp me niet verkeerd. Maar man, soms denk ik echt ga aan papa hangen, die wilt dat heeeeel graag. 🤣🤣