41 Reacties

één jaar geleden

https://www.vanastenbabysuperstore.nl/co-sleeper-novi-babyr-goodnight-sand-melange Ik heb deze! Groot stevig en mooi, past mooi aan bed, en fijn dat hij open kan,

één jaar geleden

https://www.bol.com/nl/p/twinky-co-sleeper-opvouwbare-wieg-aanschuifbed-voor-baby-peuter-incl-matras-reisbedje-babybedje-voor-baby-peuter/9300000132712928?referrer=socialshare_pdp_androidapp Wij hebben deze nu gekocht op 9 maart voor onze zoon die in juli geboren gaat worden zie alleen dat die nu in de aanbieding is haha , je kan deze ook mee nemen als je weg gaat. Zit een grote tas bij waar die in kan en hij is makkelijk in elkaar te zetten hopelijk gaat me zoon er heerlijk in slapen.

één jaar geleden

https://www.kruidvat.nl/novi-baby-co-sleeper-novi-baby-goodnight/p/5820127?gclid=CjwKCAjwzuqgBhAcEiwAdj5dRjVX5tszDUnlgG6hLrfnGVDK9Ox0SmvoMHP7_YkX4k1hNd85ORlqWxoCy7wQAvD_BwE Ik heb deze besteld. Voor mn eerste gelijkwaardige co sleeper geleend van iemand, maar die heeft hem zelf nu tegelijk nodig toevallig. Tevreden over dat je hem oo hoogte kan zetten en aan 1 kant open kan laten, makkelijk voor in de nacht met voeden/speentje/eventueel even aanraken.

één jaar geleden

Ik heb een cosleeper van Petite Amelie. Ideaal omdat hij op een goede hoogte is voor onze boxspring. In principe kunnen alle cosleepers dicht en zijn ze daarmee ook een wieg. Mijn zoontje van 3 maanden is een keer uit de cosleeper gevallen in de nacht, ging gelukkig goed. Maar sindsdien laat ik nooit meer de zijkant open!

één jaar geleden

Snuzpod 4. In naturel hout. Heel fijn bedje.

één jaar geleden

https://www.vanastenbabysuperstore.nl/co-sleeper-novi-babyr-goodnight-sand-melange Deze co sleeper zijn top! Wieltjes zijn sowieso super praktisch om te hebben.

één jaar geleden

Wij hebben de chicco next to me magic. Makkelijk in hoogte verstelbaar, wieltjes en hij kan op refluxstand en wiegen. Ik heb geen ervaring nog maar leek me erg handig.

één jaar geleden

Waarom zijn alle co sleepes zo lelijk?

één jaar geleden

Reactie op Tiny_Tini

Waarom zijn alle co sleepes zo lelijk?
Haha nou inderdaad 😂 wij gaan er denk ik eentje kopen die meer op een wiegje van hout lijkt, alleen nog even kijken of dit past qua hoogte

één jaar geleden

Misschien handig om te weten: je hebt ook cosleepers in ledikantformaat. In een wiegje passen ze maar 3-4 maanden in.

één jaar geleden

Reactie op Tiny_Tini

Waarom zijn alle co sleepes zo lelijk?
Haha ja ik was ook meer op zoek maar iets van hout of zo 😄

één jaar geleden

Waarom niet gewoon via marktplaats? Daar hebben wij een hele mooie co sleeper vandaan. ☺️ En niet duur!

één jaar geleden

Reactie op Tiny_Tini

Waarom zijn alle co sleepes zo lelijk?
Ik vond het ‘bednest’ wel echt super mooi, maar wel prijzig haha. Je kan deze overigens ook huren bij tiny library

één jaar geleden

Wij hebben de Snuzpod4 voor onze eerste gekocht en waren er erg blij mee. Willen we ook weer gaan gebruiken voor ons tweede kindje. Hij is bij Babydump nu in de aanbieding voor 220 euro. Best wel een hoop geld, maar wij gebruikten hem een half jaar en nu straks weer een half jaar waarschijnlijk. Ze houden ook best hun waarde, want op Marktplaats staan ze ook nog voor serieuze bedragen.

één jaar geleden

Reactie op Tiny_Tini

Waarom zijn alle co sleepes zo lelijk?
Exact! Wij gaan om deze reden eentje kopen van Babybay, lijkt qua design op Stokke (daar hebben we wiegje/ledikant en commode van, over mogen nemen van familie). We nemen de boxspring versie en dan met een voorschuif-rekje en wieltjes erbij. Oorspronkelijk Duits, te koop via HipHap en Pinkorblue.

één jaar geleden

Wij hebben deze co sleeper van Petite Amelie via marktplaats gescoord. Ik wilde het liefst eentje met spijlen, dit geeft mij een fijner gevoel. Ergens heb ik de (waarschijnlijk onterechte, ha ha) angst dat ze in ademnood komt als ze tegen het stof gan de meeste co-sleepers aan rolt in haar slaap 😅 maar goed, nu kan ik dus ook rustig slapen met jaar naast me over 4 maanden 🤣

één jaar geleden

Reactie op Nvv10

Wij hebben deze co sleeper van Petite Amelie via marktplaats gescoord. Ik w ...
Wij hebben een gelijkaardige in naturel hout, gevonden bij van asten

één jaar geleden

Reactie op Momof3boys

Waarom niet gewoon via marktplaats? Daar hebben wij een hele mooie co sleep ...
Ik heb me al helemaal suf gezocht.. maar vind er geen van hout en die je ook heen en weer kan wiegen..

VRIEND

één jaar geleden

Ik zit ook naar deze te kijken! Kun je deze vastmaken aan je boxspring? Ik zie nergens bijstaan dat er bevestigingsmateriaal bij zit voor aan jouw bed.

één jaar geleden

Reactie op Jasmijnnn

Ik zit ook naar deze te kijken! Kun je deze vastmaken aan je boxspring? Ik ...
Nee die staat er los tegenaan. Ik heb eerlijk gezegd nog nooit een cosleeper gezien die je aan je eigen bed vast maakt. Zijn die er?