8 Reacties

2 maanden geleden

Ik ben hier ook zoekende in op de dagen alleen. Wat ik nu vooral doe is indoor speeltuinen en horeca gelegenheden waar ook speelhoeken zijn. Daar zijn vaak meerdere ouders met kindjes heb ik gemerkt, dus dan kun je lekker even een koffietje drinken terwijl je kindje speelt. Soms nog een gezellig praatje met andere ouders maken ook. Ik wil binnenkort ook eens op zoek naar musea die ook geschikt zijn voor jonge kindjes, waar vooral interactieve dingen zijn.

2 maanden geleden

Reactie op Elzewieke

Ik ben hier ook zoekende in op de dagen alleen. Wat ik nu vooral doe is ind ...
Oh en die van mij loopt ook nog niet zelfstandig. De bibliotheek wil ik ook heen gaan binnenkort, is misschien ook wel heel leuk.

2 maanden geleden

Tuincentra Kleuren (dikke potloden/krijt) Boerderij (soms mag je binnenkijken) Zwemmen Speelgoedroulatie! Wat ook helpt is het afwisselen van speelgoed. Een doos duplo van de week neergezet en het was weer als nieuw (stond in een andere ruimte waar hij niet bijkon).

2 maanden geleden

Kastanjes/beukennootjes/bladeren zoeken

2 maanden geleden

Is baby zwemmen op die dag een optie? Weet niet of je er van houdt maar het is een terug komend iets en heb je die ochtend altijd iets te doen samen. Leren ze zo veel van en voor jezelf ook erg gezellig omdat je zo ook andere ouders leert kennen die je elke week weer ziet

2 maanden geleden

Reactie op Kellssss

Is baby zwemmen op die dag een optie? Weet niet of je er van houdt maar het ...
Ja, super leuk. Alleen wordt babyzwemmen bij ons alleen op mijn werkdagen aangeboden. Anders had ik dat zeker leuk gevonden

2 maanden geleden

Behalve de tips die al gegeven zijn, ook een open deur: gepaste kledij aan en t贸ch naar buiten gaan :D een regenpakje en goed aansluitende laarzen en in de speeltuin laten spelen, buiten laten rondlopen... mijn kindje heeft hier echt nood aan merk ik, ze is daarna veel rustiger thuis (en slaapt beter)

2 maanden geleden

Intratuin heeft nu een mooie kerstshow