11 Reacties
3 jaar geleden
Reactie op Loes2002
Ik heb dit ook, vorige week zijn we hier achter gekomen! Bij ons gaven ze a ...
Ik hoef mij er verder niet zorgen om te maken? Las ook op internet dat er een kans was op zwelliger syndroom trisomie 13 en 18 alleen met de nipt test was alles in orde. Misschien niet heel verstandig om op internet te kijken
3 jaar geleden
Heb dit bij mijn dochter gehad. Deze zwangerschap niet.
Mijn dochter verder geen andere afwijkingen gezien bij de tweede controle ziekenhuis. Alleen extra groeiexhos vanaf 32 weken. Was 2790 bij 40 weken, dus wat kleiner dan het gemiddelde. Maar prima haar eigen lijn gevolgd. Dus als de medische echo verder geen andere bijzonderheden laten zien vooral geen zorgen maken. Hoor je inderdaad geregeld. 🍀🍀
3 jaar geleden
Bij mijn middelste dochter ook gehad maar geen groei achterstand gekregen ofzo. Ze was best een flinke baby ook dus hoeft helemaal niks te betekenen. Wel goed dat ze het allemaal extra in de gaten houden natuurlijk.
3 jaar geleden
Ik heb dit ook gehad bij mijn dochter tijdens de guo ook nog een wit stipje te zien bij het hart. Ze stelde me gerust dat hele grote kans was dat het goed was, maar toch de rest van de zwangerschap in spanning gezeten. Extra groeiechos gehad ook idd. Uiteindelijk geboren met 40.1 met een gewicht van 3800 gram!:)
3 jaar geleden
Wij hebben ook maar 2 ipv 3 vaten in de navelstreng maar met de baby is alles goed. Wel voor een extra echo in het ziekenhuis geweest. Het was heel fijn dat alles daar zo uitgebreid nog een keer werd gecheckt en we gerust gesteld konden worden. Ze vertelden daar dat het relatief vaak voorkomt en dat het meestal geen nare oorzaak heeft maar dat het gewoon een aanlegfoutje van de vaten is geweest. Dat het invloed zou hebben op de groei van de baby was volgens hen een achterhaald standpunt en is met recentere onderzoeken al weerlegd. Wij hadden ook al een goede nipt uitslag dus daar hoefden we ons ook geen zorgen om te maken. Ook de fout gemaakt om wel te gaan googlen maar doordat we de nipt al hadden gedaan en alles er op de eerste 20 weken echo verder prima uit zag heb ik me er gelukkig niet al te druk om gemaakt toen.
Maar natuurlijk is het schrikken om zo iets te horen. Hopelijk ben je ook snel gerust gesteld!
3 jaar geleden
Reactie op Mpee
Wij hebben ook maar 2 ipv 3 vaten in de navelstreng maar met de baby is all ...
Wat ontzettend fijn, ik ben zeker al meer gerust gestelt met al deze verhalen! Inderdaad ook deze fout gemaakt om op internet te kijken en daar best van geschrokken maar wel een goede nipt test en verder ook geen bijzonderheden met de baby die was op de echo heerlijk aan het bewegen en alles was goed!
VRIEND
3 jaar geleden
Wij hebben het ook. Was eerst ook een beetje schrikken. Maar het horen 2 kleine aders te zijn en maar als je er maar 1 hebt past je lichaam het vaak aan en wordt deze ader groter. Wat dus eigenlijk weer compenseert. Dit is bij ons ook het geval en ons meisje is voorderest helemaal compleet en groeit goed. Krijgen nu extra groeiechos om haar in de gaten te houden.