Hoi iedereen, ik vroeg mij af of het bij jullie kleintjes al duidelijk is of ze een favoriete knuffel hebben?
Kleine is hier 13 juli 1 geworden, en heeft van oom en tante snoozy de slaapknuffel gekregen, en hij duikt er gelijk op af als ik hem in bed leg.
En het speenknuffel aapje van avent, die heeft ie al vanaf 6 maanden. Sinds hij zelf ze speen kan pakken, pakt hij altijd ze aapje🥰, ook als ie al een speen in ze mond heeft laat hij die vallen want hij moet aapje hebben😁🥰.
Heb nu dus maar een extra aapje besteld, voor het geval dat
Hier ook wel een favoriet, al kan hij zonder zijn favoriet ook slapen. Als we ergens zijn en hebben zijn knuffel niet mee geven we hem een andere en die pakt hij ook vast.
Hier heeft ie ook wel favorietjes ja. Al zijn knuffels hier sowieso fantastisch. Hij geeft ze zelfs eten en drinken🥹🥹🥹 ik heb ze aan een koord in de wagen dus kwijtraken gebeurd niet haha!
Hier slaapt ze altijd met dezelfde knuffel, maar deze gaat nooit mee naar beneden. Ook niet naar de opvang en daar slaapt zonder (dus niet super gehecht eraan, wordt meer gebruikt als kussen).
Ze kan elke andere knuffel met volle overgave knuffelen en dan weer aan de kant gooien.
Ik denk dat onze dochter best zonder kan, maar ze is wel dol op haar olifantknuffel. Als ze in bed komt geeft ze deze een dikke knuffel en gaat dan slapen 🥰. Verder toont ze er weinig interesse in
M’n dochter heeft ook een favoriete knuffel! Maar het is niet dat ze niet meer zonder kan. Ik geef deze knuffel niet mee naar de oma’s of opvang, daar slaapt ze met een andere en dat vind ze ook prima.
Hier hadden wij een vosje vonden wij zelf heel leuk dus paar van aangeschaft van stel je voor dat hij die kwijt raakt . Maar van iemand een speenknuffel konijn doekje gekregen en die is favoriet . Sinds hij idd zelf zijn speen kan pakken .
Wij hebben een konijn in bed die heet Flip dus als ik zeg waar is Flip pakt ze hem gelijk. Maar heb meerdere konijnen allemaal verschillende maar voor haar zijn ze allemaal Flip. 😂 Ze slaapt er alleen mee in bed of als ze in de auto of wagen een dutje doet maar kan ook heel goed zonder.
Hier is de geribbelde nijntje knuffel topfavoriet! Als we het liedje van nijntje zingen zoekt ze hm al op en komt ze nijntje supertrots laten zien. Naar bed ook altijd nijntje vast en dan duim in de mond. Zo schattig!