9 Reacties

13 dagen geleden

Hier moeten wij heel de winter onderhouden met flixotide (oranje) puffer en neusspray mag je nooit langer dan 5 dagen gebruiken anders gaat het de omgekeerde werking geven. Echt heel goed spoelen met zoutwater dat het langs her andere neusgat erdoor komt helpt hier goed voor het slapen. Zeker ook geen oorontsteking?

13 dagen geleden

Oh vreselijk he! Hier ook beide kinderen aaaltijd snot/hoesten/rommelige ademhaling pff. Een tijd terug bleef de jongste zo vreselijk hoesten en zagen, maar de huisarts hoorde niet per se hier wat duidelijk leek op bijvoorbeeld longontsteking oid. Maar omdat het zo lang aanhield en puffers/neusdruppels/spoelen etc allemaal niets hielp, heeft hij een antibioticakuur gehad. Dat hielp! Kennelijk was er toch iets onderliggends aan het rommelen. Niet lang daarna begon het weer, want het gaat inderdaad van ziekte naar ziekte zo'n eerste winter, maar dat rustmoment kon hij wel gebruiken (en wij ook...).

13 dagen geleden

Wilde nog toevoegen: zijn haar oren goed gecheckt? Met al dat snot en slijm gaan die soms ook opspelen.

13 dagen geleden

Wat vervelend!! Klinkt heel zielig wat je opnoemt allemaal. Bij mij kwam kinkhoest in me op, je zou kunnen vragen of daarop getest kan worden. Want hoesten tot spugen toe is wel echt een heftige hoest..

12 dagen geleden

Reactie op Syts7

Wilde nog toevoegen: zijn haar oren goed gecheckt? Met al dat snot en slijm ...
Ja dat was gecontroleerd en was niks mis mee zeiden ze

12 dagen geleden

Reactie op bigbrobigsis

Wat vervelend!! Klinkt heel zielig wat je opnoemt allemaal. Bij mij kwam ki ...
Ja maar ze zeggen stel het is wel kinkhoest je kan er niks tegen doen pff ik trek dit niet meer vind het echt zielig

12 dagen geleden

Hier precies hetzelfde. Zo sneu voor die ukkies. Ook wij krijgen te horen virus op virus gaat vanzelf over maar wanneer?? En eerlijk ik ben ook op heb nog geen nacht normaal geslapen.

12 dagen geleden

Mijn zoon heeft precies hetzelfde als wat jij omschrijft, ook al wéken…

12 dagen geleden

Beterschap! hier ook al 2 weken verhoging/koorts, was net op aan het knappen en nu weer ziekjes.. ❤️ hopelijk zijn onze kleintjes gauw weer beter