14 Reacties
2 jaar geleden
Ik las dat je ook veel zweet omdat je lichaam best lang bezig is met vocht kwijtraken. Ik zou het dus eigenlijk niet doen. Ben dan bang dat je lichaam het toch niet lekker kwijt kan. Maar het is wel heel vervelend inderdaad! Ik loop thuis grotendeels zonder shirt en als ik naar buiten ga trek ik er 1 aan en als ik dan thuis kom gelijk weer uit haha. Gaan vrij veel shirts doorheen zo maar iedere dag de was ff aan en het is ook opgelost
2 jaar geleden
Denk inderdaad dat het niet zo goed idee is je zweet reacties tegen te houden, want lijkt me niet zo gezond dat je lichaam z'n vocht en warmte niet meer goed kwijt kan. Veel zweten is voor sommigen nu eenmaal een deel van het 'ontzwangeren'. Ik heb er vooral snachts last van. Dan zorg ik ook dat ik reserve t-shirts en handdoekje ofzo heb liggen zodat ik kan wisselen.
2 jaar geleden
Reactie op IreneIrene90
Ik gebruik daarom deo van Loveli :)
Die heb ik ook!! Echt helemaal fan. Weg zweetgeurtjes
2 jaar geleden
Ik zou eigenlijk niet naar middeltjes zoeken die het zweten tegen houden. Je zweet namelijk met een reden
2 jaar geleden
Wat vervelend dat je hier last van hebt! Ik heb dit zelf ook (maar ook voor de zwangerschap al) ik heb mijn eerste kindje langer dan een jaar borstvoeding gegeven en nu mijn baby weer. En ik gebruik dagelijks voor het zweten te gaan wat om dezelfde reden. Is altijd goed gegaan in combinatie met borstvoeding en de baby. Het zit echt onder je oksel dus de baby raakt het bij mij niet aan.
Ik gebruik zelf Deoleen sensitive spray, iedere ochtend en het werkt bij mij super goed.
2 jaar geleden
Ik heb ooit een zalfje gebruikt die het zweten tegen ging, werkte super maar ik ging op andere plekken juist harder zweten 😬 (en toen was ik niet eens zwanger/bevallen)
dus zou er mee opletten 😅
2 jaar geleden
Het zweten hoort bij je ontzwangeren. Je verliest zo het vocht dat je vast hebt gehouden in je zwangerschap. Ik zou dus niet direct iets tegen zweten gaan gebruiken.
Leuk is anders, ik ervaar zelf ook meer een geur. Maar ik was mijn oksels vaker , draag katoenen kleding (switch eventueel wat vaker) en gebruik neutral deo (geurloos ivm baby en BV)