9 Reacties

12 dagen geleden

Helaas is diarree een bijwerking van de antibiotica! Zolang hij goed drinkt is het prima! Zal hem vooral dingen aanbieden die hij lekker vind en misschien iets van fruithapjes.. dat werkt bij mijn zoontje altijd!

11 dagen geleden

Probiotica geven! En best eigenlijk koemelkproducten vermijden om darmen te laten herstellen, eventueel soya melk, soms drinkt hij hier ook eens soyamelk als zijn darmen moeten herstellen van antibioticakuren.

10 dagen geleden

Pro biotica van het merk ortica door een fles drinken doen en je bent er zo vanaf.

10 dagen geleden

Reactie op mmm2020

Pro biotica van het merk ortica door een fles drinken doen en je bent er zo ...
Ja dit hadden wij toen die baby was idd , maar goeie kan ik wel weer kopen! Thanks💋

9 dagen geleden

Even een update.. 2e dag van antibiotica begon hij dus waterdunne diarree te krijgen nou had dat bijwerking kunnen zijn en geloof ik nog steeds. We mochten met dag 5 stoppen ipv dag 7 omdat die alleen maar zieker werd door die diarreen en slapper.. en toen werd diarree dus minder maar nog steeds aanwezig nu al 6 dagen.. gisterhuisarte post gebeld want was koortsvrij en gister weer 40 graden koorts.. arts denkt dat precies samen hangt met buikgriep.. Hoor ook veel over rota virus.. gewoon zo gek dat die koorts vrij was en na paar dagen weer omhoog schiet.. slaapt nu ook alweer bijna 13 u met korte onderbreking van vanacht met diarree luier maar viel na verschoning op mij alweer in slaap en kon als een slappe pop wegleggen. Maak me wel beetje zorgen maar plast wel.. dalijk weer huisarts bellen

8 dagen geleden

Reactie op devidevries

Even een update.. 2e dag van antibiotica begon hij dus waterdunne diarree t ...
En wat zei de HA? Zielig hoor beterschap!

8 dagen geleden

Reactie op Kmchild

En wat zei de HA? Zielig hoor beterschap!
Ja dat samenhangt met buikgriep zoveel diarree wel heftig voor alleen bijwerking.. maar is nu op zn retour. En oren zagen er gelukkig weer goed uit. Wel zo moe snel.. arme knul moet weer echt even aansterken .. en zag dus dat 2 kiezen doorwaren.. dus alles samen denk ik

8 dagen geleden

Reactie op devidevries

Ja dat samenhangt met buikgriep zoveel diarree wel heftig voor alleen bijwe ...
Oh vervelend! Lekker veel kroelen samen. Beterschap! Fijn dat weer de goede kant opgaat!

8 dagen geleden

Reactie op Kmchild

Oh vervelend! Lekker veel kroelen samen. Beterschap! Fijn dat weer de goede ...
Vanacht weer veel ijlen.. weer 40 graden koorts..