22 Reacties
één maand geleden
Herkenbaar! Bij ons werken kinderliedjes echt fantastisch. In het begin zingen we mee en daarna is alleen luisteren goed. Je wordt er zelf misschien gek van, maar wij krijgen er een tevreden kind voor terug 🙂. Kan ze goed uit het raam kijken?
één maand geleden
Reactie op Emmaaaa22
Ga je met zn drieën? Want dan zou ik bij haar op de achterbank gaan zitten ...
We zitten met mijn ouders en broertje in de auto dus er zitten twee man naast haar m’n broertje en ik
één maand geleden
Reactie op BabyJuli2023😍
Herkenbaar! Bij ons werken kinderliedjes echt fantastisch. In het begin zin ...
Hier n Bumba en k3 fan dus dat is niet de ergste muziek
Gaan we zeker proberen dankje🩷
één maand geleden
Reactie op Nancy23
Mij werd ooit: The happy song (playlist van spotify) aangeraden. Werkte toe ...
Dankje🩷
één maand geleden
Hier is het precies hetzelfde ik zou niet eens 3 uur durven rijden 🤣😂😆 Wij maken vaak de grap als ze na 10 minuten al begint te huilen: zijn we al in Italië?
Hier helpt inderdaad ook the Happy Song al word ik daar zelf nu inmiddels helemaal gestoord van. 😆 Na 5x is ze die ook wel zat. Hier helpt bijv een appel eten daar is ze heel lang mee bezig maar dan wil ik wel met z’n 2en zijn zodat ik haar goed in de gaten kan houden. Maar ook 9 van de 10 keer wil ze gewoon helemaal niks. Zodra je de auto stopt en haar er uit komt halen lacht ze van oor tot oor en is ze helemaal wild.
Hier dus ook weinig tips maar herken het helemaal!
één maand geleden
Reactie op Sineadx
Klei werkt hier super goed!
Stopt ze nog dingen in haar mond? Zoja heb je ...
Jaa alles gaat d’r mond in!! 15maanden🥲 ahh dankje voor de tip🩷
één maand geleden
Reactie op Np22
Hier is het precies hetzelfde ik zou niet eens 3 uur durven rijden 🤣😂😆 W ...
Herkenning is ook fijn
Geef dan toch even t gevoel dat t niet aan mij ligt🥲🩷
één maand geleden
Reactie op Littl-one
Hoe is het gegaan...?
Ze heeft 1.5u geslapen half uurtje even gestopt en toen even gegeten en nog n uur Bumba gekeken
Ze heeft zich gedragen🥳🥳
één maand geleden
Reactie op Mariavan
Zingen of boekje lezen al geprobeerd?
Zingen is zeker een goeie
Boekje lezen eet ze me t karton op en zelf lezen kan ik niet ivm wagenziekte
één maand geleden
Reactie op Summer2023
Is ze misschien wagenziek?
Ookal over nagedacht zelf heb ik dit wel
Kinderstoel al van de benzine kant afgehaald maar merk geen verschil erin
En geen idee wat ik haar aan pilletjes kan geven
één maand geleden
Er naast zitten, spelletjes doen als kiekeboe e.d. voor kwartiertje. Boekjes met dieren mee. Op YouTube heb je ook wel even een leuk filmpje van kinderliedjes van half uurtje (is maar net of je schermtijd wilt). Speelgoed pianotje mee. Dan is er al wel weer een 1.5/2u voorbij. Dan eens een keer een krentenbol erin e.d. Een nieuw speeltje prikkelt ook altijd wel fijn voor een kwartier, misschien paar nieuwe dingetjes kopen, hoeft niet duur te zijn.
Wij hebben zelf ook isofix, maar wanneer we ver rijden gebruiken we eigenlijk de maxicosi, daar ligt ze lekkerder in dan in die rechter autostoelen. Maar ik heb geen idee welke jullie hebben natuurlijk.
Komt goed. Oordopjes mee 🤭✌️