8 Reacties
4 maanden geleden
Ik herken het heel goed, hier ook al bijna 3 maanden aan de gang en weet echt niet wat het is.. gister nacht van 02:15 tot 04:00 wakker geweest, vanacht door geslapen tot half 8 maar hij sliep gister avond pas om half 10.. het door slapen is misschien 1x in de 1/2 weken. Verder elke nacht gewoon bijna 2 uur wakker.. en inderdaad in slaap wiegen maar zodra ik hem neer leg is die weer wakker.. moedeloos 😅
4 maanden geleden
Hier ook ellende! Slaapt al een maand bijna elke nacht bij ons in bed en gaat vaak pas tussen 22 en 23 echt liggen. En dan geluk hebben als ze een beetje doorslaapt vanaf dat punt. We hebben een kies zien doorkomen, er komen wat woordjes en stapjes en ik heb wat nachtmerries gezien, maar steeds als een fase voorbij is blijft het slechte slapen gewoon doorgaan. Ik weet het ook even niet meer 🫠
4 maanden geleden
Reactie op Nancyanna
Hoe is jullie nacht gegaan?
Op en af hier. Het ging weer 2 dagen goed en afgelopen nacht weer 1 groot drama. Rond 21 00 uur gillend wakker, 22.00 maar bij ons in bed genomen. Rond 24.00 uur weer gillend wakker, ontroostbaar. Ben maar naar beneden gegaan met haar. Toen is ze op de bank in slaap gevallen. Na een uur weer mee naar boven genomen. Om 02.00 uur weer gillend wakker en even ontroostbaar. Vanaf 02.15 aardig doorgeslapen.
3 maanden geleden
Reactie op Seldam
Op en af hier. Het ging weer 2 dagen goed en afgelopen nacht weer 1 groot d ...
Het zou nachtangst kunnen zijn. Is vaak begin van de angst. Overigens niet hetzelfde als nachtmerrie. Google maar als je wilt. Onze dochter heeft dat soms ook een dan is ze echt overstuur aan het huilen en moeilijk te troosten.
Daarnaast zijn het hier ook al een poos gebroken nachten. Ze vaak uren wakker in de nacht en dat al maanden. Eerst ging ze lekker spelen en uit zichzelf verder slapen, maar tegenwoordig is het gelijk schreeuwen. Misschien verlatingsangst? En dan zijn we een poos met haar bezig voor ze verder slaapt
Vermoeiend, maar het schijnt een fase te zijn...