8 Reacties

2 jaar geleden

Havermout badje maken. En wecesin poeder van weleda (niet in gezicht). Sneu voor zo'n kleintje! Hopelijk drogen ze snel in!

2 jaar geleden

Ach gossie wat sneu! Wij hebben bij ons eerste kindje ook op zo’n jonge leeftijd de verkoelende aanstiplotion van Dr leenarts gebruikt. De reviews komen de belofte na. Pokjes drogen snel uit en geeft vermindering van jeuk. Op latere leeftijd kreeg ons zoontje ze weer en hebben deze weer gebruikt.

2 jaar geleden

Moedermelk invriezen in een ijsblokjesvorm en dan zo'n koud blokje over de plekjes wrijven voor verlichting van jeuk.

2 jaar geleden

Reactie op Tante Ess

Moedermelk invriezen in een ijsblokjesvorm en dan zo'n koud blokje over de ...
Dat zou ik niet doen. Dat is te koud en krijg je risico op brandwonden

2 jaar geleden

Havermout badje. Dan doe je havermout in een washandje en die dicht maken met een elastiek. Er komt dan witte smurrie in het badje en dat zorgt er voor dat de waterpokken sneller indrogen.

2 jaar geleden

Dr leenarts heeft een fijne zalf die stip je erop. Droogt het van uit waardoor ze minder keuken

2 jaar geleden

Verkoelende lotion heet het geloof ik. Ze zien er uit als een omgedraaide dalmatiër, maar het hielp hier heel goed

2 jaar geleden

Ah wat sneu! Onze dochter van 3 had het vorige week en ik vrees voor ons meisje van 15 weken… Ik kreeg van de dokter door een menthol lotion/gel (kruidvat verkoopt dit ook gewoon) en ze gaven aan dat dat ook voor die kleintjes mag. Niet in gezichtje zou ik het dan doen. Het hielp hier erg goed!