9 Reacties

2 jaar geleden

Is het geen koemelkallergie?

2 jaar geleden

Onze zin had dit ook! Baby acne. Werd vanzelf beter!

2 jaar geleden

Reactie op n2022

Onze zin had dit ook! Baby acne. Werd vanzelf beter!
Zoon*

2 jaar geleden

Baby acne idd. Onze zoon had het ook met 3 weken ongeveer. Is nu bij 5 weken al bijna weg

2 jaar geleden

Is het bij acne ook zo dat het erger wordt na drinken/inspanning? Het lijkt na een tijdje namelijk iets rustiger te worden

2 jaar geleden

Onze dochter had dit ook enorm rondom 3 weken. Zag er vreselijk uit en werd nog erger met drinken (borstvoeding). Gelukkig helemaal overgegaan en je zag er na een paar weken niks meer van. Gek genoeg heeft m'n zoontje het helemaal niet gehad, terwijl ik bij hem ook borstvoeding geef.

2 jaar geleden

Vind het er ook uitzien als babyacne. Bij ons meisje begon het ook met een paar pukkeltjes naar volwaardige acne op tijd van 3 dagen (+/- 2 wkn oud). Maar zo gauw als het kwam was het ook weer weg. Nu een weekje later is het bijna weg. We hebben er niets op gesmeerd en zijn er vooral ook vanaf gebleven

2 jaar geleden

Is het bij acne ook zo dat het erger wordt na drinken/inspanning? Het lijkt ...
Was bij onze zoon wel. Als hij sliep leek het wel weg vanaf een afstandje. Maar na huilen zeer zichtbaar 馃榿

2 jaar geleden

Kan ook warmte uitslag zijn denk ik. Hier begon het eerst met acne maar daarna was het echt van de warmte denk ik. Had ook pukkeltjes op z鈥檔 borst en nekje.