9 Reacties

5 maanden geleden

Hoort volgens mij wel een beetje bij de leeftijd, maar als je je zorgen maakt of hij wel genoeg binnen krijgt zou je hem misschien kunnen helpen bij het eten. Dus met een lepel of vork.

5 maanden geleden

Dit is gewoon heel normaal op deze leeftijd, je moet hem gewoon zelf voeden tot die fase voorbij is, hier geven we tussendoor wel baby biscuits uit het vuistje voor de rest voer ik dr zelf

5 maanden geleden

Reactie op Mi Lady

Dit is gewoon heel normaal op deze leeftijd, je moet hem gewoon zelf voeden ...
Als ik het eten dat hij net op de grond gegooid heeft, zelf probeer te geven, slaat hij dat ook gewoon weg. Dus zal dan es proberen met wat anders. Maar 's morgens is dat wel echt niet praktisch, want ik probeer zelf te eten terwijl hij eet.

5 maanden geleden

Geen last van doorkomende kiezen? Dan kan er ook een periode zijn waarin er slecht wordt gegeten gewoon omdat het niet prettig is.

5 maanden geleden

Reactie op Muijz

Geen last van doorkomende kiezen? Dan kan er ook een periode zijn waarin er ...
Hij heeft nog maar 4 tanden, dus lijkt me sterk dat de kiezen al zouden doorkomen :p Maar misschien zijn er wel nieuwe tandjes onderweg...

5 maanden geleden

Reactie op Ada3

Als ik het eten dat hij net op de grond gegooid heeft, zelf probeer te geve ...
Iets eerder opstaan smorgens en evt ander soort eten proberen?

5 maanden geleden

Reactie op Mi Lady

Iets eerder opstaan smorgens en evt ander soort eten proberen?
Had recent een omelet gemaakt voor hem en aangezien hij dat ook op de grond gooide, heb ik hem dat nu gevoederd in stukjes, terwijl hij speelgoed blokken op de grond aan het gooien was 🙃 dat ging prima

5 maanden geleden

Reactie op Ada3

Hij heeft nog maar 4 tanden, dus lijkt me sterk dat de kiezen al zouden doo ...
Hier ging ze van 4 boventandjes en 2 ondertandjes naar 2 kiezen.

5 maanden geleden

Reactie op Muijz

Hier ging ze van 4 boventandjes en 2 ondertandjes naar 2 kiezen.
Ah wow oke, wist niet dat dat zo kon gaan