7 Reacties
5 maanden geleden
Arme meisje. Ik zou sowieso dr bedje aan 1 kant een beetje omhoog zetten, zodat ze niet helemaal plat hoeft te liggen.
Mocht het echt niet gaan, kan je ook nog in de buggy in de woonkamer zetten, en de buggy op de halve ligstand.(En zelf op de bank ernaast, dit hebben wij 2 nachten gedaan uit wanhoop met oorontsteking, na 32 uur wakker zijn en enkel hazetukkies.
Zit nog even te denken, maar zou ze al een neusspray mogen, dan kan je dit ook vast nog wel even halen voor dat je de nacht inmoet. Neusspray komt ook in de keel terecht. Misschien geeft dat net een beetje extra opluchting als de zwelling iets minder word ervan.
5 maanden geleden
Reactie op Caatje1988
Arme meisje. Ik zou sowieso dr bedje aan 1 kant een beetje omhoog zetten, z ...
Neusspray raden ze af op t moment omdat de antibiotica al veel doet!, we slapen nu al 3 nachten recht op.. ze wil echt nieg ergens anders als in me armen slapen🩷 ben erg moe, maar zolang zij maak slaapt
5 maanden geleden
Ach dit hebben wij ook gehad. Zo zielig!! Neusspray idd niet, maar zoutoplossing zou wel kunnen.
Voor de rest echt uitzingen. Hier hoest ze nog steeds wel.
5 maanden geleden
Oh wat zielig! Helaas niet heel veel aan te doen idd. Hebben met zoontje (nu bijna 4) ook met zes maanden een oorontsteking gehad (gelukkig niet ook nog keel). Wat enigszins hielp was bedje schuin zetten. En op 1 oor neerleggen (soms doet de ene meer zeer dan de andere).
Uiteindelijk campingbedje beneden op gezet en een van ons er naast op de bank gaan slapen zodat de ander nog wat kon slapen.
4 maanden geleden
Reactie op Itsmeee
Ben nu 3 weken verder en ze stikt nog in veel slijm😔
Hoi,
Even benieuwd is het al een beetje opgeknapt?