9 Reacties
2 jaar geleden
Reactie op Gabivdk
Mijn zoon doet dat ook maar ik had me er nog niet teveel zorgen over gemaak ...
Nee nou ik in eerste instantie ook niet. Vond het wel grappig juist. Tot het scheelzien me begon op te vallen. Toen dacht ik: misschien heeft het met elkaar te maken.
Maar jouw zoontje doet het dus ook. Ook in combinatie met scheelzien?
2 jaar geleden
Reactie op Gabivdk
Nee hij kijkt niet perse scheel oid. Dus ik denk persoonlijk niet dat het m ...
Dan zal het inderdaad vast meevallen. Ik ga het scheelzien wel even bij het cb doorgeven. Dat vind ik wel een dingetje. Maar dan zal dat scheef hangen er vast gewoon bij horen😅
2 jaar geleden
Ik zou het sowieso aangeven dat kan geen kwaad.
Ik herken het zelf ook niet, maar bvb scheelkijken is geloof ik maar tot 3 of 4 maanden normaal. Dus ook dat zou ik wel even aankaarten. :)
2 jaar geleden
Mijn zoontje laat soms als we aan tafel zitten, en hij in zijn stoel zit,zijn hoofdje hangen. Dan lacht hij er heel schattig bij.
Mijn oma zei dat hij je lief vindt als ze dat doen. Behalve dat mijn oma, oma is, is ze ook lang leidster geweest bij een kinderdagverblijf.
Je kan het zeker even navragen bij het cb, kan geen kwaad.
vorig jaar
Update: ik ben vanochtend bij het cb geweest en heb het even aangekaart. Het scheef hangen was inderdaad niet erg zei de verpleegkundige (had ik ook al verwacht), maar ze heeft de arts wel even naar het oogje laten kijken en het viel de arts inderdaad ook op dat als ze het rechteroog afdekt (zodat ie gaat focussen) het linkeroogje gaat loensen. Dus ik heb een doorverwijzing voor de oogarts gekregen. Ook vanwege de luie ogen en hoge oogsterktes in de familie. "Liever vroeg erbij en niks aan de hand, dan laten sudderen en het blijkt een afwijking. Baat het niet, dan schaadt het niet" zei ze.
vorig jaar
Reactie op RMLR952123
Update: ik ben vanochtend bij het cb geweest en heb het even aangekaart. He ...
Goed dat je dat ook hebt aangekaart en het serieus verder wordt opgepakt. Hopelijk valt het mee verder/later =]