38 Reacties

2 jaar geleden

Ons kindje doet dit ook als hij niet goed geboerd heeft! Misschien dat je daar even de tijd voor moet nemen?

2 jaar geleden

Reactie op vickybaby1

Ons kindje doet dit ook als hij niet goed geboerd heeft! Misschien dat je d ...
Ja dat dacht ik eerst ook, maar we nemen al uitgebreid de tijd om te boeren.. half uur zeker. Hij boert sowieso wel slecht.

2 jaar geleden

Ah ja dat is dan inderdaad lastig als die boertjes een beetje blijven zitten.. die van ons grunt nog net niet als die boertjes niet goed weg zijn haha, dan zijn we inderdaad wel eventjes bezig om het goed weg te krijgen

2 jaar geleden

Newborns maken heeeeel veel geluid. Ik werd er ook vaak wakker door, of bleef wakker. Ik/wij hebben besloten om hem op z’n eigen kamertje te laten slapen. Ook omdat papa heel erg snurkt en dan ook baby wakker maakt.. 😂

2 jaar geleden

Reactie op nrijn

Newborns maken heeeeel veel geluid. Ik werd er ook vaak wakker door, of ble ...
Ja, voor mijn nachtrust zal het beter zijn als hij op zijn eigen kamertje slaapt maar vind dat toch ook weer spannend. Hij is nog zo klein 😅

2 jaar geleden

Hier ook kreuntjes en ‘eh eh’ in bed s’nachts als er nog boertjes vastzitten. Wat bij onze kleine dame helpt is het wisselen van de houdingen om te boeren na de fles. Van ‘zittend’ op onze schoot en zachte ronddraaiende bewegingen, naar over de schouder en zachtjes kloppen en/of wrijven over de rug. Meestal komen ze dan wel los!

2 jaar geleden

Reactie op vickybaby1

Ah ja dat is dan inderdaad lastig als die boertjes een beetje blijven zitte ...
Haha, het gekke is ook dat het vaak alleen 's nachts is. Overdag is hij een stille slaper 😅

2 jaar geleden

Reactie op Babynaiui6

Ja, voor mijn nachtrust zal het beter zijn als hij op zijn eigen kamertje s ...
I totally get it! Wij hebben een babyfoon met schermpje, dus ik kan hem altijd zien. Maar anderzijds; baby’s zijn mini mensjes en op een veilige en warme plek zijn zij echt veilig! ‘Vroeger’ deed men niet anders. (Niet alles wat vroeger is/was, is beter he!) En anders misschien compromis: eerst helft nacht in de co sleeper en na de voeding en het woelen naar eigen kamertje of andere kant van slaapkamer deur?

2 jaar geleden

Geluidjes horen erbij en in t begin kan je er flink zorgen om maken maar dat wordt minder. Bij ons is het wel vaak een boertje of beetje spuug dat omhoog komt. Of scheetjes ook vaker. Hoor je hem eerst een tijdje miepen en dan een windje bvb

2 jaar geleden

Reactie op Babynaiui6

Ja, voor mijn nachtrust zal het beter zijn als hij op zijn eigen kamertje s ...
Mijn man kon er echt niet tegen de eerste nacht thuis, hij heeft toen op t logeerbed geslapen. Wellicht kan je zoiets ook doen? Dat de ene bij hem ligt en de ander niet. Evt wisselen in de nacht

2 jaar geleden

Reactie op DiepeZucht

Mijn man kon er echt niet tegen de eerste nacht thuis, hij heeft toen op t ...
Ja zou kunnen, maar het gekke is dus dat het echt alleen na zijn voeding om 4u 's nachts is.. het eerste deel van de nacht en overdag hoor je m niet.

2 jaar geleden

Wij hadden dit ook bij ons zoontje. Blijkt verborgen reflux. Daar krijgt hij last van als we hem neer leggen snachts na de voeding. Overdag houden we hem blijkbaar langer rechtop dus dan geen last van.

2 jaar geleden

Dit hebben wij ook!! Exact na dezelfde fles. Fijn dat er meerdere zijn. Voor die tweede fles slaapt hij rustig en daarna onrustig. Ons zoontje is bijna 6 weken maar doet dit ook vanaf week 2/3.

2 jaar geleden

En wij doen ook 20 min rechtop, goed boeren, osteopaat geweest en tongriem etc gecheckt maar was allemaal goed. Zelf slaapt hij wel 😅

2 jaar geleden

Ja m'n zoontje maakt ook wel veel geluidjes. Eerlijk gezegd slaap ik er lekker op. Als hij te lang stil is, ga ik altijd juist luisteren of ik hem wel hoor ademen.

2 jaar geleden

Reactie op Babynaiui6

Ja zou kunnen, maar het gekke is dus dat het echt alleen na zijn voeding om ...
Wij hadden dit ook, na de 2e voeding snachts….

2 jaar geleden

Reactie op Babynaiui6

Hier ook! Rest van de dag rustig..

2 jaar geleden

Hier ook precies hetzelfde verhaal… begint vanaf half 4 te spoken. Kreunen en woelen maar wel oogjes dicht en lijkt ook geen honger te zijn. Is ook goed op temperatuur.

2 jaar geleden

Reactie op Babynaiui6

Bij ons ook!

2 jaar geleden

Was hier ook vooral de eerste 4/5 weken. Kleine is nu 6 weken en lijkt nu wel minder te worden. Is vooral als ze veel lucht hebben ingeslikt idd en niet goed geboerd hebben bij ons.