11 Reacties

3 jaar geleden

Mijn man en ik zijn allebei kreeft. Nou geloof ik er niet zo in maar wel grappig om er over te lezen. Zo zie ik vaak staan dat kreeften vaak emotioneel zijn (nou, dat zijn wij allebei niet 😂) maar wel weer allebei zorgzaam, geduldig en beschermend. Al met al, mooie eigenschappen 😊.

3 jaar geleden

Ik volg

3 jaar geleden

Leuk! Ik volg ook🙋‍♀️

3 jaar geleden

Ik krijg ook een kreeftje haha, uitgerekend op de verjaardag van mijn man. Hij is ook kreeft dus! Vind ik wel leuk, want daardoor heb ik het gevoel dat ze die leuke eigenschappen van een kreeft van hem zal hebben. Al zegt dat wellicht echt niet altijd wat. Mijn man is wel echt een kreeft volgens de boekjes haha

3 jaar geleden

kreeften zijn hele zorgzame, emotionele mensen. ze hebben meestal wel een goed hard maar als je ze echt iets hebt aangedaan kunnen ze je ook echt negeren (zijn ze de beste in)

3 jaar geleden

Leuk topic idd, wij verwachten ook een kreeftje 🥰 ik hoor dat het sociale en sprankelende types zijn. De baby is in elk geval erg actief in de buik en reageert heel erg op stemmen en muziek ☺️💖

3 jaar geleden

Mijn man en ik zijn beiden stier. Dus of de karakter eigenschappen kloppen? Haha een papa en mama die geen geduld hebben, met een kreeft die veel geduld heeft? Haha dat wordt wat dan 😏

3 jaar geleden

Ik lees overal dat ze gevoelig zijn. Nou, hij reageert dus al vanaf week 24 extreem op strijkinstrumenten en tweestemmig zang bij concerten 😂 Als ik zijn bewegingen zo voel denk ik dus dat er een heel gevoelig jongetje aan zit te komen en dat past inderdaad bij kreeften. Familie gericht, lekker thuis, niet tegen grote veranderingen kunnen. Ben heel benieuwd of dit ook echt gaat zijn!

3 jaar geleden

Ik ben zelf kreeft. Het zorgzame, emotionele en beschermende herken ik erg goed in mijzelf. Daarnaast ook als iemand iets naars doet kan ik dit niet vergeten. Het is voor mij dan klaar. Ben benieuwd of en hoe dit bij ons meisje zich gaat uiten

3 jaar geleden

Ik ben ook benieuwd! Ik verwacht ook een kreeftje 😁 mijn man is kreeft en mijn moeder was een kreeft. Ik zie wel veel gelijkenissen in die twee. Allebei emotioneel en zorgzaam, ze kunnen soms hard lijken maar zijn eigenlijk heel gevoelig en willen veel voor andere doen. Opzich lees je wel dat dit echte kenmerken zijn van een kreeft.. dus ik ben zeer benieuwd hoe zich dat gaat uiten bij die kleine straks🥰

3 jaar geleden

Reactie op KirstinGreenEyes

Leuk topic idd, wij verwachten ook een kreeftje 🥰 ik hoor dat het sociale ...
Onze baby reageert ook op met name onze stemmen en muziek! Leuk om te lezen 😊