7 Reacties

3 jaar geleden

Bij m’n vorige zwangerschap ben ik met 23 weken naar Spanje gegaan en dit keer gaan we als ik 30 weken zwanger. Als jij je lichamelijk nog goed voelt, is er geen probleem! Zelf was ik super mobiel bij de vorige zwangerschap en heb ik heel Valencia doorgefietst. Dit keer enorm veel last van bekkenpijn dus wij hebben gekozen voor een luxe all inclusive aan het strand met een dreumes van dan 16 maanden. Ook bewust gekozen voor een hotel dat alles op kort loopafstand heeft. Wij hebben wèl een annuleringsverzekering genomen voor het geval er iets niet goed gaat in de zwangerschap, maar daar gaan we natuurlijk niet van uit. 😊

3 jaar geleden

Wij gaan 16 mei naar Kaapverdië. Ik ben dan 30 weken zwanger, ik denk dat het allemaal wel prima komt als je het rustig aan doet en naar je lichaam luistert.

3 jaar geleden

Ik denk dat je hier zelf achter moet staan, lichamelijk verschilt het per persoon. Als ik naar mezelf kijk was ik met 32 weken echt niet meer in de mood voor zo’n ‘verre’ vakantie en wilde ik niet echt meer iets ondernemen enz. kon niet ver meer lopen bijv, maar ook liggen in de zon trok ik niet. Maar goed, ik vond een lang weekend Vlieland al heel intens toen dus misschien heb je aan mij wel een verkeerde als het gaat om dit onderwerp, hihi.🤦🏼‍♀️ Maar zijn genoeg vrouwen die dat nog wel willen, en die wel nog op zo’n vakantie gaan dus je kunt denk ik het beste zelf inschatten of het wel of niet iets voor je is als je die ervaringen hebt gelezen 😄 Als je gaat vliegen even goed de voorwaarden van de maatschappij navragen, en zorgen dat je op je vakantiebestemming weet waar je heen moet mocht er iets zijn mbt je zwangerschap en dat je een goede reisverzekering hebt!

3 jaar geleden

Wij vliegen naar Fuertevantura als ik 29 weken zwanger ben. Afgelopen zwangerschap door corona alleen uitstapjes in NL gedaan. Dus kom er nu pas achter dat ik een fit2fly verklaring nodig heb vanaf de 28e week. Alleen verloskundige en huisarts willen deze niet geven. Hoe hebben jullie dat gedaan🤷‍♀️

3 jaar geleden

Reactie op Newborn1

Wij vliegen naar Fuertevantura als ik 29 weken zwanger ben. Afgelopen zwang ...
Misschien goed om je af te vragen wat de reden is dat ze zo’n verklaring weigeren te geven? Wat geven ze zelf voor reden? Zo te lezen zijn er genoeg die het wel doen….

3 jaar geleden

Reactie op Newborn1

Wij vliegen naar Fuertevantura als ik 29 weken zwanger ben. Afgelopen zwang ...
Ik heb gister mijn verloskundige gevraagd, en die geven een brief waarin staat dat de zwangerschap tot nu toe goed is verlopen. En die is in het Engels. Wellicht dat jou verloskundige ook zoiets heeft?