20 Reacties

3 maanden geleden

Ik volg❤️

3 maanden geleden

Ik kijk naar deze merken, vaak via Vinted nu aar enkel nieuwe wel - echt al goeie deals kunnen scoren): Shoesme, Falcotto, Stones & Bones, Naturino, Geox, Frugi, Clarks, Bopy

3 maanden geleden

Shoesme. Ruime keuze in eerste stapschoentjes

3 maanden geleden

Reactie op Ada3

Ik kijk naar deze merken, vaak via Vinted nu aar enkel nieuwe wel - echt al ...
Ohja bobux ook goed.

3 maanden geleden

Shoesme! Heb ze al 2x in de sale gevonden nu met een beetje goed zoeken!

3 maanden geleden

Reactie op Ada3

Ik kijk naar deze merken, vaak via Vinted nu aar enkel nieuwe wel - echt al ...
Jaa vinted is top! Maar zoek nu dus nog naar welk merk echt een aanrader is. Ik hoor idd veel over shoesme. De andere die je benoemt ken ik (nog) niet! Maar bedankt

3 maanden geleden

https://frummeltje.com/products/minifeet-baby-barefoot-sneakers?variant=48682665181514&currency=EUR&utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=google%2Bshopping&gad_source=1&gclid=Cj0KCQjwrp-3BhDgARIsAEWJ6SwneNIqTZ4UZYz7rMR3nkkX_HYgWA5XT5gJ0hZTQCi50iP_POGROp4aAoJBEALw_wcB deze soort schoenen deelt een vriendin van mij. Iemand ervaring?

3 maanden geleden

Wie weet er ook schoen merken waar voetjes in passen met een hogere wreef. Onze dochter komt namelijk niet in de shoesme schoentjes helaas!

3 maanden geleden

Reactie op Mosj

Wie weet er ook schoen merken waar voetjes in passen met een hogere wreef. ...
Zijn lage schoentjes dan mss niet beter? Geen ervaring mee hoor maar lijkt me zo als ik erover denk. Bvb Bobux xplorer of step up of schoentjes van Clarks ofzo of andere lage schoenen.

3 maanden geleden

Reactie op MarijkePape

https://frummeltje.com/products/minifeet-baby-barefoot-sneakers?variant=486 ...
Zegt me helemaal niks! Ik zie wel dat het bijv maat 21-22 is. Wij zijn in een schoenenwinkel geweest en die mevrouw zei dat je bij kleintjes die leren lopen zeker niet een maatje groter moet nemen zoals je normaal wellicht wel zou doen omdat ze dan snel struikelen. Is hier dus misschien ook het geval!

3 maanden geleden

Groot van Scapino heeft ook goede babyschoentjes met flexibele zool en heel betaalbaar. Nieuwe, ongedragen schoenen zijn belangrijk voor kindervoetjes. Maar op Vinted kun je ook zoeken op nieuw met/zonder prijskaartje. Heb toevallig vandaag nog een nieuw paar schoenen voor mijn zoontje gekocht op Vinted! Scheelt toch weer een beetje ;-)

3 maanden geleden

Wij hebben een paar jordans en airmax gehaald daar loopt ze prima op en staan nog leuk ook, en instappertjes van ted baker ,leuk onder een jurkje

3 maanden geleden

Naturino ook via Limango te koop

3 maanden geleden

Reactie op Mosj

Wie weet er ook schoen merken waar voetjes in passen met een hogere wreef. ...
Barefoot schoenen schijnen heel goed te zijn.

3 maanden geleden

Shoesme

3 maanden geleden

Reactie op MarijkePape

https://frummeltje.com/products/minifeet-baby-barefoot-sneakers?variant=486 ...
Deze schoentjes zijn va ali express, daar kosten ze maar 8 euro (dropshopping)

3 maanden geleden

Reactie op LennyLouise

Deze schoentjes zijn va ali express, daar kosten ze maar 8 euro (dropshoppi ...
Van* en *dropshipping 😁

3 maanden geleden

Reactie op Ada3

Zijn lage schoentjes dan mss niet beter? Geen ervaring mee hoor maar lijkt ...
Nou ik had toen uit "nood" omdat het toen zo koud was nike swoosh 1 gekocht. Deze zitten perfect, maar hebben alle kleuren vd regenboog en wil ook iets degelijks/schattigs wat onder elk outfitje wel past.. Maar thnx voor de tip ik ga ff daarnaar kijken🤗

3 maanden geleden

Shoesme