7 Reacties

2 jaar geleden

Och wat vervelend en spannend, ik ka me voorstellen dat je schrikt.. De kleine meid zal ook heus geschrokken zijn, maar het is gelukkig maar water :-) eventjes vervelend maar kan geen kwaad hoor volgens mij. Zeker als ze goed huilt en drinkt. Maar als de huisartsenpost jou rust geeft, dan vooral even bellen maar ik verwacht dat ze je dan vooral gerust zullen stellen :-)

2 jaar geleden

Bij mijn zoontje gebeurd dit ook wel eens. Hij doucht liever dan dat hij in bad gaat. Super goed dat ze goed gehuild heeft en lekker gedronken heeft. Hou het even in de gaten, merk je dat ze vaker gaat hoesten of dat je een roggel hoort in de ademhaling dan even bellen. Maar luister ook naar je moeder gevoel! Zegt die dat je moet bellen moet je dat gewoon doen. Liever een keer te vaak dan te weinig!

2 jaar geleden

Mijn zoontje heeft dat een x tijdens het drinken gehad denk dat je je niet super zorgen hoeft te maken

2 jaar geleden

Schrikken! Maar ik denk dat er niet zoveel aan de hand is. Misschien ter geruststelling: mijn baby verslikt zich ongeveer drie keer per dag aan de borst. Dan proest ie, loopt rood aan, haalt na een paar seconden gierend adem en gaat weer verder.

2 jaar geleden

Schrikken! Maar ik denk dat er niet zoveel aan de hand is. Misschien ter ...
Hier ook!

2 jaar geleden

Hier ook!

2 jaar geleden

Hier ook!