19 Reacties
2 jaar geleden
Ik vind hem ideaal! Ik heb hem nu 2 weekjes. Ik doe m’n dochtertje er in zodat ik met m’n dreumes kan spelen en zij er lekker bij kan zitten. Ze zit er heerlijk in en ik heb ook dat speeltje “wiebel oogjes” erbij en dat vindt ze ook geweldig.
Ik heb de hoes er nog niet afgehaald.
Ik heb de kroonblad in lichtgrijs.
2 jaar geleden
Wij hebben het oude model bij mijn tante meegenomen. De hoes haal je er zeer gemakkelijk af dus ik neem aan dat je een nieuwe er ook gemakkelijk weer op zet. Onze baby vindt dit wipstoeltje echt vele malen fijner dan een ander die we in huis hebben. Deze wipt echt met maar weinig bewegingen van de baby.
2 jaar geleden
Reactie op Kellssss
Wat is het verschil eigenlijk met het oude en nieuwe model en hoe zie je we ...
Volgens mij heeft dat te maken met hoe je de baby erin vast zet. ☺️
2 jaar geleden
Reactie op Kellssss
Super leuk! 😃Wat is precies kroonblad? Is dat de stof?
Ja dat is de vorm van de stof!
2 jaar geleden
Hier ook vanaf week 2 gebruikt, ze zit er elke dag in! Ze vind het helemaal leuk om naar buiten te kijken of gewoon naar de speelboog (die zou ik er wel bij doen).
2 jaar geleden
Reactie op Emmaaaa22
Heb geen idee wat het verschil is alleen ga ervanuit dat het de oude is omd ...
Ja had wel iets gezien met het stofje aan de voorkant wat tussen de beentjes zit! Maar dacht misschien zijn er nog meer verschillen! Maakt ook eigenlijk niet uit. Doet vast het zelfde uiteindelijk 😂
2 jaar geleden
Wij zweren erbij! Kan lekker rondkijken en zit er elke dag in. Bij ons must-have aankoop nummer 1!
2 jaar geleden
Ik heb er laatst een gekocht via babyveilig.nl, een tweede kansje (dus een die ooit teruggestuurd is geweest). Hiervan is alleen de doos een klein beetje kapot maar verder echt een nieuwe stoel. Scheelde toch €50 in prijs!
Ik had eerlijk gezegd iets meer ervan verwacht omdat iedereen er zo enthousiast over is, maar ons zoontje zit er niet bijzonder graag in ofzo. Verder is het wel echt een mooie, stevige stoel vind ik
2 jaar geleden
Hier zijn we ook super tevreden! Ellie zit er dagelijks in en ze vindt het echt fijn! De hoes is gemakkelijk te verwijderen en terug te plaatsen. Wij kunnen niet meer zonder 🤭