10 Reacties

vorig jaar

Heb dit ook gedaan op de vakantie, was erg fijn! Wij hebben wel een babyfoon zonder wifi, een van Alecto.

vorig jaar

Volg. Ik zit al te denken om mijn telefoon bij haar neer te leggen en dan te (video)bellen met mijn partner.. bij nood.

vorig jaar

Wij hebben een heerlijk ouderwetse babyfoon. Nadeel is wel dat je geen beeld hebt. Maar ik heb ervaren dat ik daar niet veel behoefte aan heb. Heb de camera namelijk wel aangeschaft maar nooit gebruikt.

vorig jaar

Ik zat hier ook mee. Ik heb een app gevonden die zou moeten werken. Heb het nog niet uitgeprobeerd dus geen idee of het werkt. Het is de bibino app. Kun je 2 apparaten installeren en zo creeer je dus een babyfoon 🤷🏻‍♀️

vorig jaar

Inprincipe moet je als je je babyfoon+camera aan de wifi koppelt moet je het wachtwoord van de wifi invoeren. Als het goed is, is je verbinden dan beschermt. Wat wij deden was bellen met elkaar. Dan bleef mijn telefoon of die van mijn partner in de kamer bij het bedje en dan de andere telefoon mee naar het restaurant. En zo konden we horen of hij huilde. Wij deden dit via whatsappbellen.

vorig jaar

Maar begrijp ik dan goed dat jullie het allemaal zouden durven om je kindje in de hotelkamer te laten slapen en dan zelf beneden bij de bar te gaan zitten ofzo? Of hoe moet ik het zien? Want anders heb je toch geen babyfoon nodig? Ik zou hier te angstig voor zijn.

vorig jaar

Reactie op Nadjee

Ik zat hier ook mee. Ik heb een app gevonden die zou moeten werken. Heb het ...
Deze app heb ik ook! Werkt prima. Als je ook de camera wil gebruiken dan kan dat maar 2 of 3 keer, of je moet een abonnement afsluiten!

vorig jaar

Reactie op JamieP

Maar begrijp ik dan goed dat jullie het allemaal zouden durven om je kindje ...
Wij zaten in een kleinschalig hotel, kon vanuit het zwembad op onze kamerdeur kijken, dus daarom durfde ik het wel aan 🥰

vorig jaar

Wij hebben de app ‘babyfoon 3G’ deze is geïnstalleerd op mijn telefoon en onze ipad. Werkt perfect!

vorig jaar

Reactie op JamieP

Maar begrijp ik dan goed dat jullie het allemaal zouden durven om je kindje ...
Ik heb het inderdaad nooit gedaan vanaf een hotelkamer. Hoe dichtbij je ook zit, ik zou het niet durven. Wel huren we laatste jaren vaak een appartement met terras of een huisje. Dan neem ik hem wel mee en gaan we lekker op terras zitten tijdens dutje