17 Reacties

één maand geleden

We zijn nu aan het denken om een IP camera te kopen.

één maand geleden

Wij gebruiken de app ‘babyfoon 3G’ betalend voor aan t kopen, maar heel goed. In de donker wel enkel geluid geen beeld. Wij zetten dan de Ipad in de kamer en dan verbonden met een van onze telefoons. Werkt perfect op wifi of 4G,

één maand geleden

Reactie op kelldd

Wij gebruiken de app ‘babyfoon 3G’ betalend voor aan t kopen, maar heel goe ...
Had ook al iets over die app gelezen. Maar geen beeld vind ik wel nadeel. Je krijgt wel meteen melding bij geluid?

één maand geleden

Reactie op Ada3

Had ook al iets over die app gelezen. Maar geen beeld vind ik wel nadeel. J ...
Ja onmiddellijk melding. Beeld kan wel, maar onze ipad heeft geen ‘night view’ zoals een babyfoon wel heeft. Ik denk dat geen enkele app dat kan geven snap je? Als er licht zo branden zou je hem wel zien. Maar als het donker donker is niet.

één maand geleden

Wij hebben de Alecto dbx 80. Kan tot 3000 meter, in werkelijkheid eerder 1000 meter. Dit is de enige babyphone die bij ons werkt omdat we in een huis met hele massieve dikke muren wonen en andere babyphone ‘s verbinding verloren. Het is echt een top ding, kunt de tuin ver in, of naar de stallen, en hoort kraakhelder elk geluidje (kun je afstellen, hoe scherp je dit wilt, ook omgevingsgeluiden bijv) Heeft geen camera maar dat willen wij bewust niet. Als we hem horen gaan we er toch direct heen ♥️

één maand geleden

Reactie op julia12

Wij hebben de Alecto dbx 80. Kan tot 3000 meter, in werkelijkheid eerder 10 ...
Waarom kiezen sommige mensen bewust niet voor camera beeld? Ik hoorde dat wel eens vaker en vraag me echt af waarom?

één maand geleden

Reactie op Mi Lady

Waarom kiezen sommige mensen bewust niet voor camera beeld? Ik hoorde dat w ...
Mijn vriend stond hier eerst ook niet voor te springen. Denk om niet te gefixeerd te zijn als het inslapen niet meteen lukt. Nu thuis horen we de kleine altijd zonder babyfoon, maar ik keek vaak nog naar het beeld terwijl mijn vriend dat ook bewust niet deed.

één maand geleden

Reactie op Mi Lady

Wij hebben er een met alleen audio. Bewust voor gekozen omdat ik het vertrouwen wil hebben dat het gewoon goed gaat met slapen. Ik zou zelf onrustiger worden als ik hem de hele tijd zou kunnen zien. Hij slaapt goed, wij ook en geen spijt van gehad!

één maand geleden

Wij hebben de TP-Link Tapo C220. Werkt super goed! Ons huis is te goed geïsoleerd, dus toen onze dochter op de bove die verdieping ging slapen redde de Luvion camera het ook niet meer qua bereik. Toen op advies van mijn broer overgestapt op de tapo tp-link C200. Het werkt wel op je thuis wifi, maar via een app op je telefoon kan je de camera overal bekijken waar je ook bent, onbeperkte afstand. Het is namelijk ook een soort beveiligingscamera die je als babyfoon kan gebruiken.

één maand geleden

Reactie op Roosmarijn120

Wij hebben de TP-Link Tapo C220. Werkt super goed! Ons huis is te goed geïs ...
Aha dat is exact degene waar wij ook naar aan het kijken waren nu! Twijfelde nog tussen die en een Eufy camera. Volgens mijn plusvader zou die ook moeten werken als je hotspot maakt op je gsm of tablet. (Om maar zeker te zijn dan dat het ook ergens kan werken waar de wifi mss minder stabiel is.)

één maand geleden

Reactie op Mi Lady

Voor ons was het vooral praktisch: -geen wifi bereik in de slaapkamer -dikke muren en en daardoor bereik nodig ook buiten als we aan het werk zijn om het huis heen. -vertrouwen dat als hij slaapt hij slaapt en als hij wakker is we er direct heen gaan -klein apparaatje nodig dat je aan je broek kunt hangen en handen vrij hebt als je bezig bent Ook heb ik wel eens gehoord over dat alle apparaten die op wifi zitten te hacken zijn en dat geeft me echt de kriebels. En wij houden ook bewust smart en mobiele apparaten uit onze slaapkamer voor een gezonde slaap. heeft iedereen natuurlijk een eigen mening over maar dit zijn al onze afwegingen 😊

één maand geleden

Reactie op julia12

Voor ons was het vooral praktisch: -geen wifi bereik in de slaapkamer -di ...
Klopt dat wifi apparaten te hacken zijn, maar kleine sidenote daar, er zijn ook toestellen met camera die gewoon op digitaal signaal tussen elkaar werken. Die zijn niet te hacken. Maar hebben klein bereik (hebben wij nu).

één maand geleden

Reactie op Ada3

Klopt dat wifi apparaten te hacken zijn, maar kleine sidenote daar, er zijn ...
Die hebben wij dat is deze, tot 300m afstand met beeld (als ik bij de buren 5 deuren verder zit werkt hij nog goed!)

één maand geleden

Reactie op Sineadx

Die hebben wij dat is deze, tot 300m afstand met beeld (als ik bij de buren ...
Huh die hebben wij nu ook en vind het echt niet zo goed... :p werkt hier maar op 50m ofzo

één maand geleden

Reactie op Ada3

Huh die hebben wij nu ook en vind het echt niet zo goed... :p werkt hier ma ...
Super gek misschien aangeven dat hij stoort en ruilen voor een nieuwe?

één maand geleden

Reactie op kelldd

Wij gebruiken de app ‘babyfoon 3G’ betalend voor aan t kopen, maar heel goe ...
Wij gebruiken deze ook en als we wel beeld willen hebben dan zet ik de babyfoon aan en richt ik de telefoon op de monitor van de babyfoon

één maand geleden

Reactie op Benthe15

Wij gebruiken deze ook en als we wel beeld willen hebben dan zet ik de baby ...
Slim!!