18 Reacties

3 jaar geleden

Deze kreeg ik door van mijn schoonzus: name it, lil atelier, marmar, wheat, gray label, play up, mingo, konges sløjd

3 jaar geleden

Favorieten merken: Konges slöjd, marmar cph, Nixnut, phil @ phae, mini rodini, gray label etc. Favoriete winkels, vier seizoenen, wonderforkids, Minipop, midsdepartment, nynstyles, olive&mint, lidor, archivestore… en zo kan ik nog wel even doorgaan. Wees gewaarschuwd, het is gevaarlijk leuk allemaal🙈 en iets duurder dan de merken die je noemde (ook ivm duurzaamheid uiteraard)

3 jaar geleden

Reactie op Boysmom💙💙

Favorieten merken: Konges slöjd, marmar cph, Nixnut, phil @ phae, mini rodi ...
Daar kan ik wat mee, dankje! Nee prijzen maken niks uit maar omdat dit soort winkels altijd meteen genoemd worden dacht ik, ik zet het er even bij haha! Olive and mint is ook leuk ja!! Het probleem is alleen dat ik alles leuk en mooi vind en straks waarschijnlijk 3 kasten nodig heb 😂😂

3 jaar geleden

Reactie op Hel1J

Deze kreeg ik door van mijn schoonzus: name it, lil atelier, marmar, wheat, ...
Leuke dingen!! Ik schrijf het even op

3 jaar geleden

Little cuties, this cuteness, looxs, babystyling, Your wishes

3 jaar geleden

Ook nog een leuke, petit filippe :)

3 jaar geleden

Reactie op Firstfrummel❤️

Little cuties, this cuteness, looxs, babystyling, Your wishes
Ik zag this cuteness toevallig voorbij komen vanmorgen en ik wil die hele shop leegkopen 😂😂

3 jaar geleden

Room42 in haarlem is echt mijn favoriete winkel voor babykleertjes. Hebben ook een webshop!

3 jaar geleden

Reactie op Mamaavantwee

Ik zag this cuteness toevallig voorbij komen vanmorgen en ik wil die hele s ...
Echt he! Dat had ik nou ook😂

3 jaar geleden

Reactie op Firstfrummel❤️

Echt he! Dat had ik nou ook😂
Hahahah ja wij krijgen een meisje en dus ik ging bij de jurkjes en rokjes even kijken, zag al die schattige kanten en broderrie jurkjes en leerlook rokjes, ik werd even helemaal gek wou meteen alles bestellen 😂😂

3 jaar geleden

Z8 heb ik al heel veel van gekocht voor ons dochtertje, dus ga sowieso daar ook weer kijken

3 jaar geleden

Reactie op Tnijland

Z8 heb ik al heel veel van gekocht voor ons dochtertje, dus ga sowieso daar ...
Ik vind het een beetje lastig om dus al kleding te halen voor de zomer, wat haal jij in huis voor de eerste weken? Vind t moeilijk inschatten ook ivm of het snikheet wordt of relatief koud

3 jaar geleden

Reactie op Mamaavantwee

Ik vind het een beetje lastig om dus al kleding te halen voor de zomer, wat ...
Ik las ergens dat zelfs in de zomer baby’s best wel aangekleed worden aangezien ze zich warm moeten houden

3 jaar geleden

Snoozebaby! Erg fijne stof newborn cocoons en swaddels van 100% bio katoen. Hele goede kwaliteit! Mijn mn zoontje gebruikt en gaan het nu weer gebruiken. Heb het ook al elke zwangere vriendin gegeven! 🤣https://snoozebaby.com

3 jaar geleden

Reactie op Tnijland

Ik las ergens dat zelfs in de zomer baby’s best wel aangekleed worden aange ...
Ja klopt maar dan toch weer bang dat ik te veel haal of alsnog aan iets weer niet heb gedacht of dat ze het straks veel te warm heeft 😂 drama

3 jaar geleden

Reactie op EstelleGustavo

Snoozebaby! Erg fijne stof newborn cocoons en swaddels van 100% bio katoen. ...
Oeh leuk ja 😍😍😍

3 jaar geleden

Babystyling, heerlijk zachte rekbare stofjes. Ene keer wel leukere prints dan de andere keer

3 jaar geleden

Konges slojd, Marmar copenhagen, name it, velvet baby, donsje amsterdam, mini rodini, your little miss, zoen voor gust, mushie, forest and bear, baby natura, baby natural store, done by dear