17 Reacties

2 jaar geleden

Ja bij een 2e heb je al zoveel. Misschien kan je juist jezelf lekker laten verwennen. Bon voor zangerschapsmassage. Ik had een bon voor een babyspa gekregen. Was ik zelf nooit naar toe geweest, maar door de bon wel en vond het heel leuk. Ook fijn om met een 2e kindje even een speciaal uitje te hebben. En anders misschien leuke accessoires uit een bepaalde serie of kleur die in het kamertje passen.

2 jaar geleden

Vriendin van mij vroeg luiers 😂😂😂 want ze wist niets nuttigs voor haar 2e indd

2 jaar geleden

Baby cocoon❤️

2 jaar geleden

Floaten (voor jezelf) is ook heel fijn.. dan ben je gewichtsloos in zout water.. heerlijk ontspannen

2 jaar geleden

Een bon voor een fotoshoot of een buikbeeldje als je dat wilt? Babyfloat, nieuwe speelmat, speeltjes voor een babygym, mooie wiegdekens/ledikantsetjes, knuffels of assecoires

2 jaar geleden

Speentjes, flessen, cadeaubon voor floaten of babymassage oid

2 jaar geleden

Zoals hier al aangegeven , baby spa , coupons voor een avondje uit, sushi als de uk er is, verwending voor jezelf denk aan zwangerschapsmassage, moonbear is wel een leuke toevoeging.

2 jaar geleden

Reactie op JaneB

Vriendin van mij vroeg luiers 😂😂😂 want ze wist niets nuttigs voor haar 2 ...
Dit is zo gek nog niet! Ken ook een kennis die voor haar babyshower alleen maar van dat soort dingen vroeg. Luiers, babydoekjes, kledingbonnen, eigelijk allemaal spullen die je standaard elke paar weken haalt!

2 jaar geleden

Kinderstoel (trip trapp oid) misschien? Fiets stoeltje voor de oudste voor achterop, zodat de jongste straks voorop kan (indirect voor de baby dus een cadeau), extra kinderstoel voor de auto alvast? Misschien dus praktische dingen die op wat langere termijn nodig zijn?

2 jaar geleden

Reactie op Lot321

Kinderstoel (trip trapp oid) misschien? Fiets stoeltje voor de oudste voor ...
Dit valt wel allemaal onder nuttig, dus misschien niet helemaal je vraag :)

2 jaar geleden

Bon voor een massage of zwangerschaps/newborn shoot!

2 jaar geleden

Kraambezoek boek voor je tweede baby!

2 jaar geleden

Ik gaf een vriendin een ‘zwempakket’, cute badpakje met matchende zonnebril, zonnebrandcreme, zonnehoedje, pak zwemluiers, en een babyfloat.

2 jaar geleden

Een mealtrain? Zodat je in de kraamweek elke dag een verse maaltijd hebt gemaakt en gebracht door je vriendinnen? Bon voor een fotoalbum voor het babyboek? Of een abonnement voor klikkie? Zodat je maandelijks foto’s kan laten uitprinten en thuis opgestuurd krijgt? Postpartum behandelingen? Zoals belly binding of yoni steam? Massage? Of bon om bijv de placenta tot kunst te laten maken? Succes!

2 jaar geleden

Cadeaubonnen van oa bol.com😇

2 jaar geleden

Maaltijden om in te vriezen, luiers, verwenpakket voor jezelf (sauna, uit eten etc), gepersonaliseerde speenkoord of andere gepersonaliseerde dingen zoals een bewaardoos bijv. , verzorgingsproducten voor jezelf en de baby, misschien iets leuks voor papa, wegwerpfototoestel , een invulboekje, stoffen slingers

2 jaar geleden

Cadeaubonnen van de Hema. Wollen wiegdeken (ideaal voor zomer en winter, kreeg ik als tip van de kraamzorg) Stokke stoel