7 Reacties
6 maanden geleden
Mijn ouders hadden vroeger een ledikant waarbij er 2 of 3 spijlen uitgehaald konden worden aan de zijkant, dmv een veersysteem(zelfde idee als batterijen in een apparaat met zo'n veertje), hierdoor kon ik zelf me bedje in kruipen maar niet gaan spoken. (Heb het ledikant ook nog voor me poppen gebruikt daarom weet ik het nog).
Maar misschien kijken of zoiets nog bestaat of te maken is. Of ledikant met deurtje ofzo
6 maanden geleden
Reactie op Caatje1988
Mijn ouders hadden vroeger een ledikant waarbij er 2 of 3 spijlen uitgehaal ...
Het ledikant van mijn zoontje heeft dit ook. Geen idee hoe ze eruit zouden moeten maar er zitten er 3 los die ik er wel uit zou moeten kunnen halen als ik dat zou willen!
6 maanden geleden
Reactie op Sjaantje91
Het ledikant van mijn zoontje heeft dit ook. Geen idee hoe ze eruit zouden ...
Spijlen naar beneden of naar boven duwen, en dan naar buiten. Zou je hem er zo uit kunnen halen als het hetzelfde systeem is. Terug doen op dezelfde manier
VRIEND
6 maanden geleden
Ik heb hier een vloerbed. Dochter slaapt hier vanaf 9 maanden in. Maar ze komt eigenlijk niet haar bed uit. Alleen als ze wakker is en verdrietig is. Gaat ze voor de deur zitten of als ze s morgens wakker is dan kruipt ze naar onze kamer toe om ons wakker te maken ❤️
Ik vind het heerlijk! Misschien een idee om te proberen door alleen het matras van het ledikant op de grond te leggen en te kijken hoe dit bevalt?
6 maanden geleden
Reactie op MomAy
Ik heb hier een vloerbed. Dochter slaapt hier vanaf 9 maanden in. Maar ze k ...
Zeker een goed idee! Dat is altijd het proberen waard.
6 maanden geleden
Reactie op DiepeZucht
https://www.schilte.nl/producten/hoogslapers-boxen/ledikant
Zoiets?
Wat handig! Wist helemaal niet dat dit bestond. Ga er eens verder naar kijken.