26 Reacties

2 maanden geleden

Ik zie wel een lichte streep inderdaad maar na 40/50 minuten is de afleestijd niet meer geldig dacht ik.. misschien morgen nog een keer testen met ochtendurine?

2 maanden geleden

Na de afleestijd is de test niet meer betrouwbaar sorry!

2 maanden geleden

Morgenvroeg nog eens testen! bij mijn 1e zwangerschap had ik een test die in mijn ogen negatief was. Ik weet niet waarom, maar in plaats van hem weg te gooien had ik hem in de kast gelegd. Toen ben ik naar bed gegaan (nachtdienst). In de middag maakte mijn partner mij wakker, want hij wilde die test zien en hij had hem gepakt en zag een streepje. Die zag ik toen ik wakker was ook. Of ik ben na mijn nachtdienst scheel geweest of dat streepje liet op zich wachten. Maar ook toen natuurlijk voor de zekerheid nog een test gedaan en ook die was positief.

2 maanden geleden

Volgens mij kun je alleen een streep zien, als je écht zwanger bent. Je hebt dit hormoon HCG namelijk niet in je lijf als je niet zwanger bent. Die test pikt dit dus echt alleen op, als het er is. Een streep is echt een streep en dus zwanger.

2 maanden geleden

Ik denk toch echt zwanger!! Morgen nog een keer testen ❤️

2 maanden geleden

Het dat geen in droog streepje? 🙈 Wil je geen valse hoop geven... Even opnieuw testen in de ochtend.

2 maanden geleden

Reactie op Littl-one

Het dat geen in droog streepje? 🙈 Wil je geen valse hoop geven... Even op ...
Zijn dan grijs. Niet roze of blauw.

2 maanden geleden

Die testen zijn niet betrouwbaar. Zo morgen nog een keer testen maar niet met die. Staan bekend om

2 maanden geleden

Reactie op Kmchild

Die testen zijn niet betrouwbaar. Zo morgen nog een keer testen maar niet m ...
Oops bedoel vandaag testen

2 maanden geleden

Reactie op RN88@1

Zijn dan grijs. Niet roze of blauw.
Oké, nou ja mij is altijd geleerd, is 't 'na de afleestijd pas zicht baar, dan kan het onbetrouwbaar zijn, dus beter opnieuw testen.. Als je zwanger bent, dan word de volgende ook een + 🤭

2 maanden geleden

Reactie op RN88@1

Volgens mij kun je alleen een streep zien, als je écht zwanger bent. Je heb ...
Dat klopt niet helemaal.. bij bepaalde gezondheidsproblemen kan er ook hcg gedetecteerd worden, of bij het gebruik van bepaalde medicijnen. @TS, ik zou nog een keer testen met een streepjes test van de Kruidvat of Action, die zijn vaak iets duidelijker. Als je denkt 9 dagen over tijd te zijn hoef je niet te wachten tot morgen hoor, gewoon lekker een test doen! Ik ben benieuwd 🍀🫶🏼

2 maanden geleden

Reactie op Bb1903mp

Dat klopt niet helemaal.. bij bepaalde gezondheidsproblemen kan er ook hcg ...
Voor wat ik heb begrepen alleen als je een vruchtbaarheidsmedicijn neemt. Miskraam of net bevallen.

2 maanden geleden

Reactie op RN88@1

Voor wat ik heb begrepen alleen als je een vruchtbaarheidsmedicijn neemt. M ...
Maar in al die gevallen lijkt mij dat je dan weet dat er hcg kan zijn.

2 maanden geleden

Test van gisteren is helemaal positief geworden na paar uren… maar vandaag nieuw getest 100% negatief

2 maanden geleden

Reactie op kkyy2000

Test van gisteren is helemaal positief geworden na paar uren… maar vandaag ...
Dan ben je helaas echt niet zwanger.. Ik hoop zo dat het jullie snel lukt voor een tweede. 🍀❤️

2 maanden geleden

Reactie op kkyy2000

Test van gisteren is helemaal positief geworden na paar uren… maar vandaag ...
Toch vreemd dat je menstruatie ook uit blijft.

2 maanden geleden

Reactie op RN88@1

Toch vreemd dat je menstruatie ook uit blijft.
Ja precies 🥺 het grappige is. dat ik erg moe ben, wat eigenlijk vreemd voor mij is 🫠

2 maanden geleden

Reactie op kkyy2000

Ja precies 🥺 het grappige is. dat ik erg moe ben, wat eigenlijk vreemd voo ...
Heb ik ook gehad! Wat ik begreep is dat je lichaam dan bezig was met ‘iets’

2 maanden geleden

Reactie op kkyy2000

Ja precies 🥺 het grappige is. dat ik erg moe ben, wat eigenlijk vreemd voo ...
Misschien over een paar dagen nog eens testen als je menstruatie uit blijft. 🤔👍🏻

2 maanden geleden

Ik heb ook PCOS, eerste kindje via een fertilliteitsbehandeling. 2de kindje spontaan zwanger, hoor je wel vaker. Ik had mij ook ingesteld op weer een behandeling, maar is zeker niet altijd.nodig. Heel veel succes!