26 Reacties
2 maanden geleden
Reactie op kkyy2000
Test van gisteren is helemaal positief geworden na paar uren… maar vandaag ...
Even hierop reactie: ik had een test gedaan en die was gelijk negatief, maar was toen al 2 maanden zwanger wat ik niet wist. Anderhalve maand later nog eens getest en gelijk positief, toen was ik al 5 maanden.
Ik zou het dus over een maandje alsnog testen😉
Ik kwam er overigens met 22 weken pas achter dat ik zwanger was. Had eerst onregelmatige menstruatie en dat stopte later, maar daarvoor werd ik bijna tot niet ongesteld en soms een paar maanden en dan hield het weer op. Ik zocht er dus niks achter.
2 maanden geleden
Reactie op NicoleS91
Even hierop reactie: ik had een test gedaan en die was gelijk negatief, maa ...
Omg woow… ik heb een regelmatige menstruatie van 30 dagen. Maar vandaag ben ik op dag 40 🫠 mijn gevoel zegt dat ik zwanger ben maar liever afwachten… ik zeg dan of ik gesteld wordt of toch niet 😅
2 maanden geleden
Ik wil je echt geen hoop geven maar ik had dit bij mijn eerste ook. Ik dacht toen is niks en van t bestaan vergeten😅 en 1.5maand later vraagt m’n beste vriendin (altijd tegelijk) en ben je al ongesteld geweeest ik zo hmmm nee 😅 nog n keer gedaan en bleek toen 11 weken zwanger
Ik heb ook veel testen gehad aan de andere kant die er zo uitzagen en dat er indd niks was