28 Reacties

vorig jaar

Ik lees mee! Ik wil toevallig morgen naar de fietsenwinkel gaan haha

vorig jaar

Cortina E-Common Family Bosch ActiveLine+ MM N7 2024 Dames Dit is een fijne, kan ik aanraden! Zou iig letten op een middenmotor en schijfremmen. Dat is het veiligst fietsen en remmen dus prettig idee met een kleintje mee.

vorig jaar

Ik heb de elektrische Gazelle Bloom en vind die echt heel fijn! Bij Stella vind ik het grootste nadeel dat je de fiets alleen naar de winkels van Stella kan brengen voor reparatie en dat was hier best ver weg.

vorig jaar

Gazelle Bloom 😊 De Stella werd mij afgeraden door een oom die altijd een fietsenwinkel gehad heeft.. Puur qua merk. Maar Cortina ben ik qua merk ook weer heel tevreden over.. Alleen geen elektrische gehad.

vorig jaar

Ik ga vandaag de cortina e-u4 family transport active met bosch motor testen en kopen als hij bevalt 😀

vorig jaar

Ik heb de Gazelle Bloom C380 besteld. Die fietste echt super fijn, ook met een zitje er op (niet onbelangrijk). Ben bij een gazelle testcentrum gaan testen, dat is echt een aanrader! Let wel op dat veel elektrische fietsen levertijden hebben tegenwoordig

vorig jaar

Wij hebben de Stella Bloom. Groot voordeel vond ik dat de accu in het frame zit een je bagagedrager dus op normale hoogte is. Wanneer je een kindje achterop wil zetten hoef je deze niet extra hoog te tillen

vorig jaar

Reactie op Rainbowlove

Wij hebben de Stella Bloom. Groot voordeel vond ik dat de accu in het fram ...
Goeiemorgennnn 🥴 Gazelle Bloom natuurlijk

vorig jaar

Reactie op Wild-Pear0405

Ik heb de Gazelle Bloom C380 besteld. Die fietste echt super fijn, ook met ...
Bij gazelle kan je op hun site zien of de fiets bij een winkel in je buurt op voorraad is! Zo heb ik de mijne heel snel kunnen kopen

vorig jaar

Ik heb gazelle avignon-c8 De rede hiervoor is dat de frame en alles wat dikker gebouwd is, een grotere accu heeft die langer mee gaat, dikkere banden en automatisch lampen. Zo kun je er ook zowel achter als voor kinderzitjes op zetten. Ik voel me veiliger op deze fiets,omdat het wat grotere/dikkere fiets is. Linkje van de fiets: https://www.gazelle.nl/avignon-c8-hmb

vorig jaar

Reactie op Is4b3l

Ik ga vandaag de cortina e-u4 family transport active met bosch motor teste ...
Deze heb ik ook aangeschaft, erg blij mee!

vorig jaar

Ik heb een cortina family maar ik vind hem met 2 kinderen erop niet stabiel genoeg. Toen vorig jaar mijn oudste 4 was en de middelste 2, had ik altijd super veel moeite met afstappen om het stuur recht te houden en niet om te vallen. Ben ook 2 keer gevallen met opstappen om die reden, dat het stuur met kind van 2 echt heel zwaar is. Daarom toen een fietskar er achter gehangen voor de oudste zodat het voorste stoeltje er af kon. Nu wel tevreden.

vorig jaar

Reactie op Daisy_xje

Ik heb gazelle avignon-c8 De rede hiervoor is dat de frame en alles wat di ...
Pfoeh wat een prijs! Maar als hij zo veilig voelt misschien het wel waard. Ik ga me denk ik nu oriënteren op de Gazelle Bloom als ik jullie reacties zo lees. Bedankt!!

vorig jaar

Stella fiore al 6 jaar super blij mee wil niet anders meer

vorig jaar

Reactie op Hel1J

Ik heb de elektrische Gazelle Bloom en vind die echt heel fijn! Bij Stella ...
Ze komen thuis, super service

vorig jaar

Wij hebben een cube longtail sport hybrid gekocht. Die heeft een verlengde bagagedrager met een railing rond. Er kunnen ook 2 kinderstoeltjes op de fiets achteraan. Wij zijn er voorlopig alvast heel tevreden van. Wel nog niet gebruikt met ons dochtertje aangezien ze nog niet in een fietsstoeltje kan.

vorig jaar

Hier ook de elektrische Gazelle Bloom! Enorm tevreden over.

vorig jaar

Reactie op NJ2503

Deze heb ik ook aangeschaft, erg blij mee!
Fijn! Ik heb hem ook gekocht. Tot nu toe erg blij mee maar goed heb hem net haha.

vorig jaar

Voor degenen die een elektrische fiets hebben: hebben jullie hem verzekerd voor diefstal? Ik vind het duur, maar ja, die fiets is helemaaaaal duur en als hij gejat wordt ben ik daar echt heel ziek van haha..

vorig jaar

Reactie op Is4b3l

Voor degenen die een elektrische fiets hebben: hebben jullie hem verzekerd ...
Ja heb ik wel gedaan! En hoogte van de verzekering verschilt ook nogal door waar je woont. Die van mij vond ik wel meevallen