28 Reacties

vorig jaar
Ik heb de Gazelle Bloom C380 besteld. Die fietste echt super fijn, ook met een zitje er op (niet onbelangrijk). Ben bij een gazelle testcentrum gaan testen, dat is echt een aanrader! Let wel op dat veel elektrische fietsen levertijden hebben tegenwoordig

vorig jaar
Wij hebben de Stella Bloom. Groot voordeel vond ik dat de accu in het frame zit een je bagagedrager dus op normale hoogte is. Wanneer je een kindje achterop wil zetten hoef je deze niet extra hoog te tillen

vorig jaar
Reactie op Rainbowlove
Wij hebben de Stella Bloom. Groot voordeel vond ik dat de accu in het fram ...
Goeiemorgennnn 🥴 Gazelle Bloom natuurlijk

vorig jaar
Ik heb gazelle avignon-c8
De rede hiervoor is dat de frame en alles wat dikker gebouwd is, een grotere accu heeft die langer mee gaat, dikkere banden en automatisch lampen. Zo kun je er ook zowel achter als voor kinderzitjes op zetten.
Ik voel me veiliger op deze fiets,omdat het wat grotere/dikkere fiets is.
Linkje van de fiets:
https://www.gazelle.nl/avignon-c8-hmb

vorig jaar
Ik heb een cortina family maar ik vind hem met 2 kinderen erop niet stabiel genoeg. Toen vorig jaar mijn oudste 4 was en de middelste 2, had ik altijd super veel moeite met afstappen om het stuur recht te houden en niet om te vallen. Ben ook 2 keer gevallen met opstappen om die reden, dat het stuur met kind van 2 echt heel zwaar is. Daarom toen een fietskar er achter gehangen voor de oudste zodat het voorste stoeltje er af kon. Nu wel tevreden.

vorig jaar
Reactie op Daisy_xje
Ik heb gazelle avignon-c8
De rede hiervoor is dat de frame en alles wat di ...
Pfoeh wat een prijs! Maar als hij zo veilig voelt misschien het wel waard.
Ik ga me denk ik nu oriënteren op de Gazelle Bloom als ik jullie reacties zo lees. Bedankt!!

vorig jaar
Wij hebben een cube longtail sport hybrid gekocht. Die heeft een verlengde bagagedrager met een railing rond. Er kunnen ook 2 kinderstoeltjes op de fiets achteraan.
Wij zijn er voorlopig alvast heel tevreden van. Wel nog niet gebruikt met ons dochtertje aangezien ze nog niet in een fietsstoeltje kan.