9 Reacties

3 jaar geleden

Ik volg even!

3 jaar geleden

Voor mezelf: 2 pijama鈥檚 korte mouw & lange mouw 3 t-shirts 1 legging 7 onderbroeken Top voor badbevalling Extra bh 4 paar sokken Pantoffels Haar elastiekjes Borstel Tandenborstel tandpasta Shampoo Douche gel Washandje Badhanddoek Natte doekjes Grote waterfles met rietje Waaier Snacks: Dextro Aa drank of andere energiedrank Snoepjes voor de dagen erna hihi Pot met suikerbonen voor de verpleegsters samen met het kaartje.

3 jaar geleden

Kleding voor na de bevalling, 2 nachthemden, 3 onderbroeken, 1 voedingsbh , badjas, slippers en toiletspullen Voor de baby 1 compleet setje in maat 50 en 1 compleet setje in maat 56 inclusief jasje, romper, bijpassende muts dus alles x 2 Heb lange en korte mouw romper mee dan zie ik wel wat ze haar aangeven 鈽猴笍 Voor m鈥檔 vriend ook een schoon shirt en jogging broek, deo en tandenborstel stel het duurt lang misschien vind hij dan prettig ze chill broek aan te doen . Verder wat lekkers ga ik er nog bij stoppen een mars , koekje en krentenbol wat ik zo uit de vriezer haal en flesje water / pakje drinken en natuurlijk oplader !

3 jaar geleden

Ik heb deze lijst van mijn kraamzorg Naviva gekregen. Ik hou dit een beetje aan

3 jaar geleden

Reactie op Mirel94

Ik heb deze lijst van mijn kraamzorg Naviva gekregen. Ik hou dit een beetje ...
Ik kan het niet zo goed zien 鈽癸笍

3 jaar geleden

Reactie op Amberdsr

Ik kan het niet zo goed zien 鈽癸笍

3 jaar geleden

Super dikke merci!

3 jaar geleden

Hier een noodtas, in principe thuisbevalling in de planning. Ik heb: 2 setjes kleding voor de baby maat 50/56 Mutsje Sokjes Cordring Jasje Dekentje Grote hydrofiele doek Schoon ondergoed voor mezelf en vriend Schone (nieuwe) pyjama voor mezelf Schoon shirt voor mijn vriend Toilettas met douchegel, shampoo, conditioner, bodylotion, tandpasta en tandenborstel Warme sokken Wil nog wat snacks en dextro erin doen. Heb 'm thuis ook gewoon klaar staan bij de andere bevalspullen, vind t wel makkelijk om alles compleet te hebben.

3 jaar geleden

Reactie op Zelda91

Hier een noodtas, in principe thuisbevalling in de planning. Ik heb: 2 set ...
Oh en de opladers van onze telefoons moeten er dan eventueel nog bij als we wel richting zieken moeten. En slippers! Die ga ik er gelijk even in stoppen 馃槀