27 Reacties

茅茅n jaar geleden

Ik ben heel blij dit te lezen! Ben nu zelf bijna 9 dus hoop dat het snel ook beter gaat

茅茅n jaar geleden

zelfde hier, bijna 10 weken en begin terug wat meer mezelf bezig te houden. voel me ook positiever dan altijd depressief van in bed gekleefd te zijn, haha馃槶

茅茅n jaar geleden

Oh wat ben ik blij dit te lezen !! Ik ben 9 weken en vanaf 4 weken zo ontzettend ziek ! Zit aan de medicijnen en niks help. Hopelijk is het bij mij ook snel over !

茅茅n jaar geleden

Geldt voor mij ook! Woensdag 10 weken en ben per dag wat minder misselijk en weer wat meer me zelf. Ergens een beetje stress doordat je minder symptomen hebt maar ook erg blij mee. Verder wel nog erg moe en zere borsten.

茅茅n jaar geleden

Reactie op FleurSanne

Geldt voor mij ook! Woensdag 10 weken en ben per dag wat minder misselijk e ...
Ik ben ook woensdag 10 weken. 馃槂 Ik heb hetzelfde idd, ben nog wel snel moe en zere borsten.

茅茅n jaar geleden

Haha dat heb ik ook. Ben morgen 10 weken zwanger maar mijn lichaam lijkt te gaan wennen aan de nieuwe hormonen. Ik heb donderdag de 2e echo.

茅茅n jaar geleden

Ik ben nog maar 6 wk en voel me zo beroerd 馃あ馃様

茅茅n jaar geleden

Fijn vooruitzicht, nu 7,5 wk en vooral futloosssss...

茅茅n jaar geleden

Ik ook! Week 9 was de hel voor mij, wss mij piek dan gehad. Sinds vandaag (week 10 + 1), eindelijk niet meer overgeven en niet meer oververmoeid. Hopelijk blijf dit zo 馃槄

茅茅n jaar geleden

Jaa bizar heh dat je ook meteen weer zo onzeker wordt als je symptomen minder worden. Maar gelukkig het heel normaal vanaf week 10. Fijn dat je weer een echo hebt! Altijd fijne momentjes zijn dat 馃グ

茅茅n jaar geleden

Reactie op SAN696

Jaa bizar heh dat je ook meteen weer zo onzeker wordt als je symptomen mind ...
Ja de echo was ook goed! Superblij. 馃槂

茅茅n jaar geleden

Omg er is hoop voor mij. Nu 9 weken en sinds week 6 zo beroerd.. 24/7 misselijk, doodmoe en somber 馃槶馃槶 hoop echt dat ik binnenkort het ergste heb gehad 馃崁 moeilijk vol te houden dit.

茅茅n jaar geleden

Ik heb precies hetzelfde en ben nu 10 weken. Heb me 3 weken lang echt enorm beroerd gevoeld en kon me even niet meer voorstellen dat het nog beter ging worden. Heerlijk om je weer iets beter te voelen 馃グ

茅茅n jaar geleden

Ik heb hier ook net 10 weken aangetikt en merk dat de extreme vermoeidheid die ik had, echt wel wat minder is. Heb al 2 dagen achter elkaar gekookt馃挭馃槄 Ik hoop heel erg dat het zo vooruit blijft gaan vanaf nu!

茅茅n jaar geleden

Reactie op Jetteke

Ik heb hier ook net 10 weken aangetikt en merk dat de extreme vermoeidheid ...
Haha hier hetzelfde van die dagelijkse dingen die normaal heel normaal zijn voelen nu als overwinningen 馃槀

茅茅n jaar geleden

Hier vandaag helaas weer overgeven hopelijk blijft het bij 1 dag. 馃ゲ

茅茅n jaar geleden

Jaaa ik heb hetzelfde 馃槂 echt stuk minder vermoeid. Zo fijn 馃コ

茅茅n jaar geleden

Ik hoop dat het hier ook zo gaat 馃槀 nu 9+5 en manmanman wat voel ik me deze week klote...

茅茅n jaar geleden

Ik ben nu 10 weken ook en ik merk gelukkig iets verbetering. Wel nog meerdere keren spugen in de ochtend, maar overdag wel wat beter beter meer energie. Ik hoop echt op een stijgende lijn!! Wij hadden ook al een vakantie geboekt in de kerstvakantie (ik wist toen niet dat ik zwanger was). Dat is al over 2 weken, dus heel spannend of ik me dan goed genoeg voel.

茅茅n jaar geleden

Ik kijk er na uit, nu 10 + 2 maar nog steeds minimaal 10x per dag spugen. Buikpijn, doodmoe en hoofdpijn. Bij de eerste duurde het tot 18 weken ik ga daar maar rekening mee houden.. 馃槄 Enige is dat bij hem begon bij eerste dag en nu pas bij week 7 zo misselijk