27 Reacties

茅茅n jaar geleden

Reactie op Np22

Haha hier hetzelfde van die dagelijkse dingen die normaal heel normaal zijn ...
Haha herkenbaar ik ben pas 8 Weken en voel mij meestal nog best slecht maar soms ineens heb ik een beetje energie dat voelt dan echt alsof je beetje leeft en een hele overwinning

茅茅n jaar geleden

Ik ben maandag 10 weken (volgens mijn kalender vandaag al) Dinsdag weer een echo. Voel me nog altijd beroerd, vooral weinig eetlust en voel me ook totaal niet zwanger, maar meer alsof ik gewoon super dik ben geworden in een korte tijd. Borsten voelen nog steeds als 2 theezakken 馃槀馃

茅茅n jaar geleden

Jaa ik ben ook 10 weken (+3) en ben zoveel minder misselijk dan een paar weken terug! Echt een heel groot verschil :)

茅茅n jaar geleden

Oh man, I wish.... ben nu 11 weken en het lijkt alleen maar erger te worden

茅茅n jaar geleden

Oeh ik hoop dat ik dit ook ervaar bij 10 weken! Nu 6 weken dus nog even volhouden. Vorige zwangerschap werd het pas minder bij 18 weken 馃檭

MOD

茅茅n jaar geleden

Ik ben bijna 11 weken zwanger en ervaar hetzelfde. Sinds +/- een week hoef ik niet meer direct iets te eten als ik 鈥榮 ochtends wakker word. Eerder moest ik wel omdat ik misselijk wakker werd. Vermoeidheid is ook een stuk minder. Ben gisteren zelfs tot 23:30 wakker gebleven. Mijn vriend was hier erg verbaasd over馃槀 maar deze week ook een echo gehad en baby groeit en beweegt goed

茅茅n jaar geleden

Reactie op Mimee

Ik ben bijna 11 weken zwanger en ervaar hetzelfde. Sinds +/- een week hoef ...
Fijn om te horen! Hier precies hetzelfde maar nog even wachten tot donderdag voor de echo.