33 Reacties
3 jaar geleden
Ik kruidvat luiers en doekjes wisselend van de kruidvat/trekpleister zijn fijn! Is inderdaad beetje ervaring die je met luiers hebt.
3 jaar geleden
Ik koop altijd pampers in de aanbieding. Geen goede ervaring met kruidvat luiers. Zijn aantal keer ontploft zat me zoontje helemaal onder de balletjes. Die van jumbo eigen merk en coop/plus zijn ook wel goed. Merk alleen dat die luiers gauw stinken. Doekjes koop ik ook vaak in de aanbieding bij kruidvat. Laatst 3 dozen ( 12 verpakkingen in doos ) voor 36 euro.
3 jaar geleden
Wij hebben kruidvat luiers. Maar de luiers van de lidl zijn ook goed.
Billendoekjes hebben we sensitive. Van de jumbo of van de lidl. Dat zijn doekjes met zo weinig mogelijk geur.
Je hebt ook wel waterdoekjes. Daar zit geen parfum etc in. Je hebt ze van neutral maar ook wel van bijvoorbeeld jumbo huismerk.
3 jaar geleden
Heb al jaren kruidvat luiers en altijd tevreden mee geweest en gebruiken de billendoekjes water (sinds mijn dochter eens rode billen had door tandjes en het echt zeer deed met sensitive doekjes, waterdoekjes gaat goed) ook van kruidvat. Ik koop ze vaak in de actie zoals nu, 3 dozen voor 30 euro. Dat zijn leuke prijzen 😄
3 jaar geleden
Wij gebruiken qua billendoekjes Zwitsal en voor de handjes en gezichtjes die van de kruidvat( de paarse dozen). Koop ze alleen in de aanbieding. Luiers begonnen met kruidvat en daarna over gegaan op Pampers baby Dry pants, vanaf maat 2.
3 jaar geleden
Ik heb heul veel getest maar voor de eerste luier maatjes vond ik pampers harmonie het beste. Lekte nooit door. En van papers de pure coconut doekjes helemaal top. Vond die het fijnste schoon vegen. Nog steeds eigenlijk ( ondertussen 27 maanden) bestel de luiers in de maandbox bij of wehkamp op bol.com en de doekjes ook in groot verpakking.
3 jaar geleden
In het ziekenhuis gebruiken ze pampers, dus dat had ik eerst overgenomen.
Maar uiteindelijk paste bij m'n oudste de luiers van kruidvat beter. En bij de tweede juist weer van pampers. Dus dat verschilt.
Ik vind zowel de doekjes van zwitsal als pampers fijn, dus ik koop altijd 1 van die. Net wat in de aanbieding is
3 jaar geleden
Voor mijn zoontje van 13,5 maand gebruik ik al vanaf het begin Pampers Premium Protection. Ik heb wel is de Pamper Baby Dry geprobeerd, maar die stinkt enorm en de Kruidvat en Etos vond ik helemaal niks.. ‘s nachts altijd doorgelekte poep en plas luiers. Met Pampers Premium Protection (op de spuitluiers na in het begin) nooit ongelukjes gehad.
Als billendoekjes gebruiken wij altijd Waterwipes of Pampers Aqua Pure.
Pampers altijd met 40% korting gekocht bij Wehkamp of Bol en doekjes tot nu toe ook altijd in de 1+1 actie gekocht bij Etos, Kruidvat of Amazon.
Wij verwachten nu een dochtertje en gaan kijken of Kruidvat luiers voor haar wel werken. Hoor vaak dat het bij meisjes beter gaat dan bij jongetjes.
Water doekjes ook van huismerken geprobeerd, maar die drogen snel uit en de doekjes zijn zelf amper vochtig.
3 jaar geleden
Sinds ik de site www.luieraanbiedingen.net ken gebruik ik niet anders meer. Makkelijk merk en maat aan te geven, en je krijgt een lijst van websites met hun prijzen op dat moment. Ik stond versteld van het verschil in prijzen.
Van doekjes hou ik van cheeky wipes (herbruikbaar) voor thuis, en waterwipes voor onderweg. Wij hebben er 1tje met een gevoelig huidje.
3 jaar geleden
Voor onze zoon gebruiken we altijd pampers premium protection , werkt altijd top. Al het andere (kv, Etos, etc) geprobeerd, maar altijd nat s ochtends.
Billen doekjes altijd waterwipes,
Gaan we voor onze 2e zoon ook weer gebruiken.
Beide zijn vaak in de aanbieding, maar bv ook bij bol.com en wehkamp (niet alleen bij kv en ah etc 😊)
3 jaar geleden
Wij hebben alle billendoekjes gebruikt en zijn nu blijven hangen bij Pampers aqua pure. Altijd kopen met 50% korting bij wehkamp of plein
3 jaar geleden
Wasbare luiers en billendoekjes. Met 24 luiers en 8 overbroekjes kom je de hele luierpriode door tot ze zindelijk zijn. Scheelt een heleboel gesjouw met luiers halen en afvalzakken. Ja, wel wat wasjes extra, maar prima te doen! 😌
Af en toe gebruiken we wel wegwerp, maar de billen van onze zoon zijn dan meteen uitgedroogd. Zelfs als je het goed insmeert. Met wasbaar nooit last gehad van luieruitslag. 😊
Tip is om met wasbare billendoekjes te starten als je het eng of ‘vies’ vind klinken.