12 Reacties

3 jaar geleden

Op naar de verloskundige kan veel zijn. Ook onschuldige dingen.

3 jaar geleden

Ik had met 20 weken, ook bij afvegen licht bloedverlies, was een adertje ij de baarmoedermond geknapt. Schrok toen behoorlijk. Verloskundige is toen langsgekomen om alles te checken. Daar zou ik sowieso op staan dat ze even alles controleren.

3 jaar geleden

Ik had dit een dag bij een blaasontsteking met 29 weken.

3 jaar geleden

Ik heb het een aantal keren gehad, maar altijd goed om even te bellen voor een check. De norm is dat ze zich eigenlijk pas zorgen maken als het bloedverlies groter is dan een 2 euro munt. Verder vragen ze bij je uit of je misschien seks hebt gehad, obstipatie, veel heb getilt/gebukt, waardoor er een adertje kan zijn gesprongen

3 jaar geleden

Ik heb het ook gehad. Moederkoek lag nog te laag (mss nog steeds). Bloedvaatje(s) in moederkoek waren gesprongen. Mag nu niet fietsen, sporten, niet teveel wandelen. Rustig aan dus. Ook wel wat meer harde buiken hierdoor.

3 jaar geleden

Reactie op NienkeCaroline

Ik heb het een aantal keren gehad, maar altijd goed om even te bellen voor ...
En kan het kwaad? Een gesprongen adertje?

3 jaar geleden

Reactie op Elci

Ik heb het ook gehad. Moederkoek lag nog te laag (mss nog steeds). Bloedva ...
Oh spannend, bij mij lag het ook laag en as dinsdag gaan ze kijken of het omhoog is gegaan.

3 jaar geleden

Reactie op Karlijnvdv

Ik had dit een dag bij een blaasontsteking met 29 weken.
Ah oke, vgm is het geen blaasontsteking bij mij!

3 jaar geleden

Reactie op Senoritaaa

Nee zolang het zo'n klein beetje is niet. Ik ben wel een keer voor verder onderzoek doorgestuurd en daar bleek dat mijn baarmoedermond gewoon zo goed doorbloed is, dat die dus snel kan gaan bloeden. Tevens ligt ook mn placenta laag, wat ook nog een oorzaak kan zijn. Maar zolang je geen bloedverlies hebt groter dan een 2 euro munt en icm harde buiken, maakt de gynaecoloog zich niet gelijk zorgen. Voor je eigen geruststelling kan je wel natuurlijk je eigen verloskundige bellen

3 jaar geleden

Reactie op Senoritaaa

Ah oke, vgm is het geen blaasontsteking bij mij!
Je hoeft niet persee verder symptomen te hebben. Altijd goed om even je urine in te leveren

3 jaar geleden

Reactie op Senoritaaa

Op zich niet maar ik merk wel als ik me overdoen dat ik opnieuw bloeding heb. Ik ben ook echt vermoeider. Ze zag toen op echo ook geen klonter zitten dus dat was ook goed. Ik heb geen pijn ervan dus dat is wel al goed. Bij pijn of hevig bloeden/bloed met klonters erin moet ik sowieso onmiddellijk terug gaan. Maar spreekt ook wel wat voor zich natuurlijk. Ik hoop vooral dat de moederkoek nog opschuift 馃槉.

3 jaar geleden

Reactie op Elci

Op zich niet maar ik merk wel als ik me overdoen dat ik opnieuw bloeding he ...
Bij mijn lag mijn placenta ook laag met 20 weken. Hoor dinsdag of het omhoog is gegaan. Ben echt benieuwd!