6 Reacties
5 dagen geleden
Yep, ben hier bekend mee! Mijn tsh waarde was volgens mij juist wat verhoogd, wat wees op een traagwerkende schildklier. De klachten die je beschrijft passen daar wel bij... In dat geval zal je (waarschijnlijk) net als ik medicatie krijgen die je tsh waarde omlaag brengen. Zijn gewoon tabletjes die je in moet nemen, levothyroxine heet het. Voor je kinderwens is het goed nieuws dat je hier achter bent gekomen, als je schildklier snel genoeg werkt heb je een kleinere kans op een miskraam. Hopelijk stelt dit je wat gerust! 🍀
Maar als je tsh te laag is en je schildklier te snel, daar heb ik dan weer geen ervaring mee.
5 dagen geleden
Reactie op Svide
Yep, ben hier bekend mee! Mijn tsh waarde was volgens mij juist wat verhoog ...
Ja ik heb geen idee hoe of wat.. kom nu juist moeilijk van me extra kilo’s af .. heb nu binnekort afspraak bij internist?
5 dagen geleden
Reactie op Svide
Yep, ben hier bekend mee! Mijn tsh waarde was volgens mij juist wat verhoog ...
Maar heb juist klachten van een “ trage schildklier “ dus snap het niet zo goed vandaar
5 dagen geleden
Hoi,
Ik heb dit na mijn vorige zwangerschap opgelopen een traagwerkende schildklier. Ze konden dit pas goed zien toen ik minimaal 6 maanden niet meer zwanger was. Eerst had ik symptomen van een snelwerkende en uit eindelijk werkte mijn toch te traag. Ik was vrij snel weer zwanger van de 2de dit heeft voor geen problemen gezorgd tijdens mijn zwangerschap. Dan moet je alleen elke 6 weken bloedprikken
5 dagen geleden
Reactie op JennifervW
Hoi,
Ik heb dit na mijn vorige zwangerschap opgelopen een traagwerkende sc ...
Ja hier lijkt dit dus ook.. nou hopelijk komt het goed.. heb je iets voor gekregen?
4 dagen geleden
Reactie op devidevries
Ja hier lijkt dit dus ook.. nou hopelijk komt het goed.. heb je iets voor g ...
Ja heb nu levothyroxine die moet ik dagelijks slikken heb er verder geen problemen mee en mn waarden zijn nu stabiel