6 Reacties
2 jaar geleden
Ja ik deed blok voeden tot productie gestabiliseerd was naar behoefte van m鈥檔 dochter. Ik begon met elke 3 uur dezelfde borst aanbieden. Dus komt ze na 2,5 uur vanaf start moment dan weer dezelfde borst aanbieden. Omdat m鈥檔 borsten hierna nog op knappen stonden naar elke 4 uur. Tot je borsten eigenlijk normaal achtig voelen en niet stuwing achtig. Vanaf dat moment geef ik gewoon om en om wanneer ze komt (binnen uur bijv toetje doe ik wel dan zelfde borst).
Vooral niet afkolven, en ook geen haaka (vacu眉m zorgt voor meer productie want lichaam ziet het als drinken, is niet wat natuurlijk eruit zal komen).
Wat ook als tip kreeg om t te verminderen: strakke bhs. Dus geen voedingstop zonder bh eronder. Evt zelfs sport bh.
En let op dat je niet masseert ook niet onder de douche dat wakkert ook aan.
2 jaar geleden
Reactie op Emmaaaa22
Wat bij mij hielp was de ene borst koelen terwijl je de ander geeft. Doe je ...
Ga ik vanaf morgen proberen!
2 jaar geleden
Reactie op Broedkip
Ja ik deed blok voeden tot productie gestabiliseerd was naar behoefte van m ...
Thanks!
2 jaar geleden
Reactie op Broedkip
Ja ik deed blok voeden tot productie gestabiliseerd was naar behoefte van m ...
Na hele dag blok voeden van 3 uur toen dag erna naar 4 uur. (Ter verduidelijking).
Ik geef momenteel ook steeds maar 1 borst.
Weet je zeker dat het teveel melk is en niet dat het de stroom is die te snel is? Ik heb allebei 馃槄 dus wat hielp was achterover leunend voeden zodat de stroom iets minder eruit knalt (Maradona en rugby houding leun je naar voren en dan spuit get harder eruit ivm zwaartekracht)
2 jaar geleden
Hier is ze net 4 weken en hetzelfde probleem. (Bij de eerste twee ook)
Bij de geboorte al meteen begonnen met enkel 1 borst te geven per voeding , dan blok voeden elke 3u. En momenteel elke 4u. Als dit niet betert ga ik verhogen naar 5u. En veel koelen tussendoor.
Ik doe dit nu wel onder begeleiding van de lactatie kundige.