532 Reacties

één jaar geleden

Ikzelf doe dit niet maar een vriendin wel. Ze gaf enkel zacht voedsel om te beginnen (banaan , gekookt boontje , gekookt worteltje , binnenste van een komkommer,…) en bleef er wel steeds bij , ook na het eten goed laten drinken en mondje controleren :)

één jaar geleden

Reactie op Jalad

Kiwi en sinaasappel waren hier een mega succes. Mag straks wel in bad, want ...
Gaf je de sinaasappel met de schil er nog aan? 😊

VRIEND

één jaar geleden

Gister aardappelpuree dat was een hit. Het zat overal in haar oor, haar haren, op haar voorhoofd etc 😂 en appelcompote zonder toevoegingen was ze minder fan van. Vandaag paksoi en rijst ze was wat moeig dus was meer klieren dan eten maar ze heeft wel lekker op de paksoi gekauwd. Haar tafelblad, gezicht en onderkinnentje zaten onder de rijst ze had het prachtig versierd. 😂

één jaar geleden

Reactie op Jalad

Ook met kussentje in de rug? Als de IKEA stoel beter werkt, kun je die dan ...
Klein kussentje kan ik nog proberen, had er nu een handdoek tussen gezet maar dat hielp ook niet echt. Ja we hebben een IKEA stoel voor in de tuin dus die kan ik eventueel naar binnen doen tijdelijk.

één jaar geleden

Reactie op Sammiek

Heb je al een stoelverkleiner geprobeerd? Heb er zelf nog geen ervaring mee ...
Hebben ze stoelverkleiners? Wist ik niet😅 hebben een kussen set van stokke zelf erin

één jaar geleden

Reactie op Kellssss

Gaf je de sinaasappel met de schil er nog aan? 😊
Ja! Ik had de sinaasappel in partjes gesneden.

één jaar geleden

Reactie op Jalad

Ja! Ik had de sinaasappel in partjes gesneden.
Ah oké! Dat ga ik ook eens proberen. Kiwi heb ik al in huis gehaald en ga ik zometeen proberen als ze wakker is 😃

één jaar geleden

Ik had net een stukje paprika gekookt en aangeboden, hij wou het amper aanraken terwijl hij verder alles in zijn mond stopt 😅 paprika is duidelijk nog geen favoriet. Eten jullie kindjes verder echt al van de stukjes? Mijn zoontje sabbelt vooral en als hij perongeluk een stukje afbijt werkt hij dat eigenlijk altijd zijn mond uit.. hij slikt amper iets van eten door (hij is nu 6.5 maand).

één jaar geleden

Reactie op Hel1J

Onze meid krijgt al vanaf 4 maanden oefen hapjes, maar de laatste tijd wil ...
Het boek “ eten als een expert mini” zegt dat je kunt combineren. Ik wil dat ook doen. Heb het boek overigens niet gelezen, maar veel over gehoord. Kreeg het als tip. 😊

één jaar geleden

Reactie op LouiseLight

Het boek “ eten als een expert mini” zegt dat je kunt combineren. Ik wil da ...
Ik ben nu aan het proberen met korstje brood en mais vingers en dat gaat heel goed! Dus ga de combinatie idd toepassen met gebruik van Solid Starts

één jaar geleden

Reactie op Hel1J

Onze meid krijgt al vanaf 4 maanden oefen hapjes, maar de laatste tijd wil ...
Ik combineer het ook gepureerd en af en toe dingen in grote stukken. Ze vindt het allebei lekker en leuk om te doen. Ze brengt gepureerd zelf het lepeltje naar haar mond (die ik dan vast heb)

één jaar geleden

Hebben er hier al mensen pasta aan hun kleintje gegeven? Ik heb gekeken in de solid starts app maar voel me er toch nog niet zo zeker over. Lijk me zeer moeilijk vast te houden en hoe bijten ze zelfs een stukje van bvb penne ofzo. Lijkt me nog moeilijk, maar misschien al mensen ervaring mee?

één jaar geleden

Reactie op Ada3

Hebben er hier al mensen pasta aan hun kleintje gegeven? Ik heb gekeken in ...
Ik heb al wat stukjes fusulli aangeboden. De eerste x is idd ff moeilijk vast houden

één jaar geleden

Reactie op Insiee

Ik heb al wat stukjes fusulli aangeboden. De eerste x is idd ff moeilijk va ...
En da's niet te klein? Bedoel ivm verstikkingsgevaar

één jaar geleden

Reactie op Ada3

En da's niet te klein? Bedoel ivm verstikkingsgevaar
Tot nu toe goed gegaan! Ik heb wel die van het merk ‘rummo’ gekocht. Deze zijn wat langer dan de normale. Ben zelf wel nog opzoek naar goede grotere pasta varianten, een grote penne bv. Maar dit doet het voor nu goed.

VRIEND

één jaar geleden

Hier vandaag echt een succes maaltje had watermeloen, beetje koude rijst en pannenkoekjes van zoete aardappel, rijst en ei ❤️ Zo leuk om te zien groeien dat ze het begrijpt en eten steeds lekkerder vind ❤️

één jaar geleden

Reactie op MomAy

Hier vandaag echt een succes maaltje had watermeloen, beetje koude rijst en ...
Hoe heb je de rijst gegeven? Wil het ook graag geven maar weet nog niet hoe

VRIEND

één jaar geleden

Reactie op Insiee

Hoe heb je de rijst gegeven? Wil het ook graag geven maar weet nog niet hoe ...
In een bal samen geknepen maar ze knijpt toch alles stuk dus uiteindelijk zit ze gewoon losse rijst korrels over haar gezicht en in haar mond te smeren 🙈

één jaar geleden

Reactie op Ada3

Hebben er hier al mensen pasta aan hun kleintje gegeven? Ik heb gekeken in ...
Ik heb het laatst helemaal fijn gesneden gegeven. Moest wel een beetje helpen met een lepeltje, omdat de stukjes te klein waren voor haar om het te pakken.

één jaar geleden

Reactie op MarKo19

Ik had net een stukje paprika gekookt en aangeboden, hij wou het amper aanr ...
Onze dochter begint het aardig te door te krijgen. Zeker een broodkorstje werkt ze goed weg en maisvingers. Maar groente zoals paprika gaan ook steeds beter moet ik zeggen. Ze is ook echt lekker aan het kauwen :)