532 Reacties
VRIEND
één jaar geleden
Gister aardappelpuree dat was een hit. Het zat overal in haar oor, haar haren, op haar voorhoofd etc 😂 en appelcompote zonder toevoegingen was ze minder fan van.
Vandaag paksoi en rijst ze was wat moeig dus was meer klieren dan eten maar ze heeft wel lekker op de paksoi gekauwd. Haar tafelblad, gezicht en onderkinnentje zaten onder de rijst ze had het prachtig versierd. 😂
één jaar geleden
Reactie op Jalad
Ook met kussentje in de rug? Als de IKEA stoel beter werkt, kun je die dan ...
Klein kussentje kan ik nog proberen, had er nu een handdoek tussen gezet maar dat hielp ook niet echt. Ja we hebben een IKEA stoel voor in de tuin dus die kan ik eventueel naar binnen doen tijdelijk.
één jaar geleden
Reactie op Sammiek
Heb je al een stoelverkleiner geprobeerd? Heb er zelf nog geen ervaring mee ...
Hebben ze stoelverkleiners? Wist ik niet😅 hebben een kussen set van stokke zelf erin
één jaar geleden
Ik had net een stukje paprika gekookt en aangeboden, hij wou het amper aanraken terwijl hij verder alles in zijn mond stopt 😅 paprika is duidelijk nog geen favoriet.
Eten jullie kindjes verder echt al van de stukjes? Mijn zoontje sabbelt vooral en als hij perongeluk een stukje afbijt werkt hij dat eigenlijk altijd zijn mond uit.. hij slikt amper iets van eten door (hij is nu 6.5 maand).
één jaar geleden
Reactie op Hel1J
Onze meid krijgt al vanaf 4 maanden oefen hapjes, maar de laatste tijd wil ...
Het boek “ eten als een expert mini” zegt dat je kunt combineren. Ik wil dat ook doen. Heb het boek overigens niet gelezen, maar veel over gehoord. Kreeg het als tip. 😊
één jaar geleden
Reactie op Hel1J
Onze meid krijgt al vanaf 4 maanden oefen hapjes, maar de laatste tijd wil ...
Ik combineer het ook gepureerd en af en toe dingen in grote stukken. Ze vindt het allebei lekker en leuk om te doen. Ze brengt gepureerd zelf het lepeltje naar haar mond (die ik dan vast heb)
één jaar geleden
Hebben er hier al mensen pasta aan hun kleintje gegeven? Ik heb gekeken in de solid starts app maar voel me er toch nog niet zo zeker over. Lijk me zeer moeilijk vast te houden en hoe bijten ze zelfs een stukje van bvb penne ofzo. Lijkt me nog moeilijk, maar misschien al mensen ervaring mee?
één jaar geleden
Reactie op Ada3
En da's niet te klein? Bedoel ivm verstikkingsgevaar
Tot nu toe goed gegaan! Ik heb wel die van het merk ‘rummo’ gekocht. Deze zijn wat langer dan de normale. Ben zelf wel nog opzoek naar goede grotere pasta varianten, een grote penne bv. Maar dit doet het voor nu goed.
één jaar geleden
Reactie op MarKo19
Ik had net een stukje paprika gekookt en aangeboden, hij wou het amper aanr ...
Onze dochter begint het aardig te door te krijgen. Zeker een broodkorstje werkt ze goed weg en maisvingers. Maar groente zoals paprika gaan ook steeds beter moet ik zeggen. Ze is ook echt lekker aan het kauwen :)