532 Reacties
één jaar geleden
Reactie op MamaLott
Vandaag voor het eerst gebakken zalm geprobeerd. Hij vond het heerlijk! 😍
Ah die wilde ik deze week ook proberen!
Iemand ook al kip oid van vlees gegeven? Vind vlees een beetje spannend 😅
één jaar geleden
Reactie op MamaLott
Vandaag voor het eerst gebakken zalm geprobeerd. Hij vond het heerlijk! 😍
Nou was hier ook een dikke hit! Dat hele stuk ging op🤣
één jaar geleden
Reactie op MamaLott
Ik heb vanochtend geprobeerd pannenkoekjes te maken maar dit was geen succe ...
100ml moedermelk of kv
50g bloem
1 ei of enkele schijfjes banaan
Ik heb dit recept klein beetje aangepast door wat bloem door havermout te vervangen, puur op gevoel. En dit vind hij lekker! Ook goede consistentie. Best gewoon beetje kijken hoe je beslag eruit ziet voor je het bakt.
één jaar geleden
Reactie op Ada3
100ml moedermelk of kv
50g bloem
1 ei of enkele schijfjes banaan
Ik heb di ...
Dit recept gebruik ik ook als basis. Heb hier gewone pannekoekjes van gemaakt of ik doe er groente zoals zoete aardappel, broccoli etc. doorheen. Werkt perfect. Wil nu gaan kijken om het met banaan en havermout te gaan doen, voor in de ochtend
VRIEND
één jaar geleden
Als ze te slapen
Blijven van binnen beetje meer bloem toevoegen. Elke groente heeft net andere verhoudingen nodig. Vanavond maak ik bietenpannenkoekjes, met banaan, pindakaas, ei en bloem. Ik voeg bloem op oog toe en bak dan 1 pannenkoekje en als het meer nodig heeft dan voeg ik wat meer bloem toe.
Biet heeft relatief meer vocht dan bijvoorbeeld pastinaak of zoete aardappel en gewone aardappel heeft door de hoeveelheid zetmelen weet helemaal geen bloem
Nodig. Is altijd een beetje zoeken.
één jaar geleden
Vanmiddag voor het eerst een stukje brood gegeven. Ze vond het volgens mij heerlijk! Wilde steeds meer en mopperen als ze er niet bij kon. Heeft uiteindelijk maar een mini beetje daadwerkelijk gegeten denk ik. Maar al meer dan de groente die ze tot nu toe heeft gehad.
Ze blies ook allemaal kleine belletjes tijdens het eten ervan 😂
één jaar geleden
Reactie op MamaLott
Ik heb vanochtend geprobeerd pannenkoekjes te maken maar dit was geen succe ...
Hier 1 banaan, 2 eieren, een scheut melk en een half kopje havermout in de blender. Als ik er nog groente doorheen gooi, dan soms wat meer of minder havermout. Ik kijk even naar de consistentie van het beslag en probeer er eventueel eerst 1 te bakken.