532 Reacties

VRIEND

één jaar geleden

Ze snapt sinds vandaag hoe ze moet drinken uit haar munchkin beker als ik hem aan haar mond zet. Onwijs schattig ❤️ Nu nog zelf leren naar haar mond te brengen. Bieten-banaan-pindakaas-ei-havermout pannenkoeken waren weer een succes en watermeloen dan veranderd ze echt in een monster 😂❤️

één jaar geleden

Reactie op MomAy

Ze snapt sinds vandaag hoe ze moet drinken uit haar munchkin beker als ik h ...
Snapte ze het zomaar? Of heb je op een bepaalde manier geoefend?

VRIEND

één jaar geleden

Reactie op Jalad

Snapte ze het zomaar? Of heb je op een bepaalde manier geoefend?
Ik heb het eigenlijk even gelaten. En nu had ik wat fruitpuree verdund met water erin. En dan klein beetje fruitpuree op de rand waardoor ze haar mond er goed om zet alleen had dit laatst ook al 3x gedaan en dan gaat ze bijten uiteraard in de beker. Toen ze de eerste x doorhad dat ze moest zuigen nu vanavond en toen het fruitwater binnen kreeg had ze hem door. Is echt 1x doorhebben denk ik en dan begrijpen ze het. Maar ja moeten ze net die ene x het goed doen. Fruitwater gedaan zodat de “beloning” extra lekker was dat ze het door had. Hierna van plan gewoon water en af en toe thee te geven.

één jaar geleden

Nou hier eindelijk een halve boterham op! Deze keer met alleen boter ipv pindakaas, plakt wat minder dacht ik. Hij zit nu te knagen op een volkoren Cracotte.

één jaar geleden

Reactie op Jalad

Nou hier eindelijk een halve boterham op! Deze keer met alleen boter ipv pi ...
Rooster jij het brood eerst?

één jaar geleden

Vandaag wil ik wentelteefjes aanbieden. Wat voor stukken bied je dan aan? Gewoon repen van ca. 2 vingers breed?

VRIEND

één jaar geleden

Reactie op Munkie

Vandaag wil ik wentelteefjes aanbieden. Wat voor stukken bied je dan aan? G ...
Yesss dat doe ik wel

één jaar geleden

Reactie op kar-lijn

Rooster jij het brood eerst?
Eerst wel, nu al een paar keer niet gedaan

één jaar geleden

Hebben jullie al eens pasta aangeboden en hoe dan? Ik had gisteren penne en gaf haar ook wat maar ze ‘beet’ hier best grote stukken af en vond het toch een beetje eng ivm verspilling.

één jaar geleden

Reactie op meikenicolien

Hebben jullie al eens pasta aangeboden en hoe dan? Ik had gisteren penne en ...
Verslikken bedoel ik

één jaar geleden

Reactie op meikenicolien

ja, wij hadden van die grote strikken, dat kon ze ook goed vasthouden en is door de vorm wat lastiger om in 1 keer naar binnen te stouwen.

één jaar geleden

Reactie op meikenicolien

Ja ik heb fusilli aangeboden, dat ging goed

één jaar geleden

Kauwen jullie kindjes ook echt? Op de insta stories van solid starts zie ik kindjes van 6 maanden al kauwbewegingen maken. Hier eet ze wel, maar is het voornamelijk zuigen en sabbelen. Echte kauwbewegingen maakt ze niet

één jaar geleden

Reactie op Munkie

Kauwen jullie kindjes ook echt? Op de insta stories van solid starts zie ik ...
Hier is hij sinds iets meer dan een week ofzo wel wat aan het kauwen! Nog niet heel fanatiek, en er worden volgens mij vaak nog best grote stukken eten doorgeslikt, maar eerder deed hij helemaal niets als het in zijn mond lag. Hij is van 5 juli.

één jaar geleden

Reactie op Jalad

Hier is hij sinds iets meer dan een week ofzo wel wat aan het kauwen! Nog n ...
Hier is ze van 23-7 en sabbelt alles zo zacht en slikt het dan door😅. We wachten het kauwen geduldig af, maar was even bang dat er iets niet goed is omdat ze niet kauwt🙈

één jaar geleden

Reactie op Munkie

Hier is ze van 23-7 en sabbelt alles zo zacht en slikt het dan door😅. We w ...
Dan doet ze al meer dan mijn zoontje 2 weken geleden deed ;) Die liet het in zijn mond liggen en spuugde of kokhalsde het dan na een tijdje uit. Komt goed hoor. Hier ging hij na een maand oefenen met 7 maanden ineens van de ene op de andere dag kauwen.

één jaar geleden

de kleine van ons kauwt wel, maar spuugt alles alles dan weer uit. Zijn nu al anderhalve maand aan het oefenen en twijfelen toch om gepureerd eten te gaan proberen... zijn er meer die dit hebben? of hebben gehad?

één jaar geleden

Reactie op Munkie

Kauwen jullie kindjes ook echt? Op de insta stories van solid starts zie ik ...
Ja kauwen doet ze sinds 2 weekjes echt. Ze krijgt nu ook wel steeds meer binnen doordat ze het nu ook kan kauwen. Vooral brood en crackers werkt ze hier goed naar binnen. Maar crackers is vooral echt sabbelen nog. Ander eten kauwt ze wel als ze wat in haar mond krijgt. Maar het eraf bijten is nog wel eens een dingetje, bijv bij wortel. Dan is ze er snel klaar mee omdat het haar niet zo goed lukt. Smijt ze het zo op de grond haha

één jaar geleden

Reactie op Kellssss

Ja kauwen doet ze sinds 2 weekjes echt. Ze krijgt nu ook wel steeds meer bi ...
Ze is van 07-07

één jaar geleden

Reactie op Jalad

Ja ik heb fusilli aangeboden, dat ging goed
Kan hij dit goed vasthouden en afbijten?