9 Reacties
vorig jaar
Mijn zoontje heeft dat ook een paar maanden lang gedaan toen hij kleiner was. Is vanzelf over gegaan, maar het is inderdaad als ouder heel ongemakkelijk om dat steeds te horen en er eigenlijk niks aan te kunnen doen..
Bedbescherming hebben wij niet gebruikt, vind ik maar eng i.v.m. verstikkingsgevaar. Maar dan nog zijn van die bedomranders heel dun en dus zal het ook niet veel helpen lijkt me.
Je zou een tijdje een campingbedje kunnen gebruiken. Die wanden zijn zacht en dus zal het niet zo'n lawaai meer geven. Of het ook helpt met het haar durf ik niet te zeggen... succes!
vorig jaar
Ik moet eigenlijk wel lachen want wat je beschrijft doen ons zoontje ook. Maar dan al een jaar lang. Wij horen het al niet eens meer. Ik vind het vooral vervelend voor de buren. Want naarmate hij groter is geworden, hoe harder en krachtiger het gaat. Hij doet het zowel op handen en knieën met zijn hoofd bonken, als zittend tegen de spijlen. En als hij moe is ook in de stoel of zittend tegen de muur/deur.
Ik heb het opgezocht en ze hebben het zelf niet in de gaten. Het is om zichzelf in slaap te wiegen/ rustig te krijgen. En het moet vanzelf over gaan. We kijken al uit naar die dag 😅😂.
We hebben al lang geleden tegen de buren die naast zijn kamer liggen, gezegd dat hij dit geluid veroorzaakt en dat wij het niet zijn 🫣. Nou stond de andere buurvrouw gisteren aan de deur, Met de vraag of wij snachts de wasmachine aan hebben staan. Het klonk alsof er een bal door de wasmachine heen gaat. Zulk gebonk. Nou dat is dus gewoon onze Ravi haha.
En ik wacht ook nog op de dag dat hij een keer door zijn ledikant zakt. Die heeft wat te lijden op deze manier.
vorig jaar
Wij hebben hetzelfde! Hij slaapt al een paar weken in een campingbedje, daardoor worden de buren in ieder geval niet wakker… en hij heeft geen blauwe plekken meer op z’n voorhoofd 🫣 Ook bij ons zegt CB arts dat het vanzelf over gaat, ze hebben er geen last van. Het campingbedje verschuift wel vaak, komt ie alsnog tegen de deur. De bedomranders waren inderdaad te dun en hij zocht dan alsnog een plekje op bij het bed waar hij kon bonken.
Hij doet het alleen in bed bij in slaap vallen en ‘s ochtends bjj het wakker worden.
Grootste voordeel: hij kan zichzelf ermee in slapen sussen. Dus door het campingbedje horen we het niet meer en maken we allemaal goeie nachten 😅
vorig jaar
Mijn dochter van bijna 4 doet dit ook maar dan alleen hoofdschudden. Mijn neefje doet het ook met hoofd schudden (echt heel wild😂) en dan ook nog zijn handen in de lucht.
Mijn dochter had ook altijd een grote knoop/pluize bol op haar achterhoofd.. kon er ook niet veel aan doen. Deed haar haar vaak volgende dag meteen uitkammen met wat water en wat anti klit spray zodat het nog wat leek 🤣
Het is nu wel echt veel minder geworden, soms als ze onrustig is dan zie ik het haar weer doen maar soms valt ze ook "normaal" in slaap
vorig jaar
Ons zoontje deed dit in zn ledikant ook. Omdat ik in verwachting ben van de 2e hebben we hem een 1 persoonsbed gegeven maar het bonken bleef doorgaan(werd wel minder) nu hebben we een gevlochten bedbumper in bed gelegt, en eindelijk is hij er nu mee gestopt. Hij bleef echt bonken tot hij huilend wakker werd, was zo sneu. Nu weet ik alleen niet hoe groot het bedje van jullie dochtertje is. Wij hebben een eenpersoons vloer bed voor onze zoon, waardoor we zo’n bumper wel veilig genoeg vinden. Soms gaat hij er sochtends mee spelen, maar omdat hij dus los ligt kan die er niet in vast komen te liggen.