12 Reacties
8 maanden geleden
Wij hebben een deryan sandy, daar zijn we heel tevreden over, we gebruiken m heel veel. Het nadeel is dat je de bodem niet kan verkleinen, dus hij kan opgevouwen net mee in onze Toyota Yaris. Voordeel is dat hij echt bedoeld is om kinderen te vervoeren, dus ze zitten er lekker in.
8 maanden geleden
Reactie op Spartelomeus
Wij hebben een deryan sandy, daar zijn we heel tevreden over, we gebruiken ...
Yes deze hebben wij ook! Mega fijn, alleen hij is inderdaad niet tot heel klein invouwbaar. Wij hadden ons oog eerst op de veer cruiser laten vallen. Maar deze is een stuk prijziger. Dus een beetje afhankelijk van je budget. Ik vind die Deryan een goede goedopere vergelijkbare vervanger van de veer.
8 maanden geleden
Reactie op ChristinaLCM
Hier een arebos, top ding voor in het bos, tuin en strand
Beetje gekke vraag, maar hoeveel lawaai maken de wielen over de stoep? Mijn man en ik zitten naar deze te kijken, maar de wielen zijn van PU. Voor mij geen enkel probleem, mijn man is bang dat het enorm veel lawaai maakt (net als de driewieler van dochterlief die we daarom nooit meer meenemen, omdat hij er niet tegen kan😑).
8 maanden geleden
Reactie op RMLR952123
Beetje gekke vraag, maar hoeveel lawaai maken de wielen over de stoep? Mijn ...
Wij wonen op het platteland, maar in de tuin op de stenen vind ik het totaal geen kabaal maken. Ik heb er eigenlijk nog nooit bij stil gestaan haha, volgens mij hoor je het lichtjes. Breedte van de banden is trouwens wel een pluspunt ook. Trekt o.a. heel licht.
8 maanden geleden
Reactie op ChristinaLCM
Wij wonen op het platteland, maar in de tuin op de stenen vind ik het totaa ...
Top, dankjewel! Ik ga kijken of ik hem hiermee over de streep krijg haha
5 maanden geleden
Reactie op Spartelomeus
Wij hebben een deryan sandy, daar zijn we heel tevreden over, we gebruiken ...
Hai! Ik heb een vraagje over de Deryan bolderkar. Kan een dreumes hier ook plat in liggen? Ik kan niet goed zien of er op het strand bv ook een slaapje in kan worden gedaan.
5 maanden geleden
Reactie op MarMar79
Hai! Ik heb een vraagje over de Deryan bolderkar. Kan een dreumes hier ook ...
Nee, dat kan niet. De rugleuning is namelijk niet achterover te klappen oid. Wat je eventueel nog zou kunnen doen is het lage gedeelte waar de voeten staan op te vullen? Maar dat lijkt me ook niet heel comfortabel!