11 Reacties

7 maanden geleden

Niemand ervaring?

7 maanden geleden

??

7 maanden geleden

Wij hebben sinds kort een fietskar die je ook kan gebruiken als wandelwagen. Die is echt ideaal, omdat die ook wind en water dicht te maken is. Maar ik denk dat het ook ligt aan waar je het vooral voor gaat gebruiken. Deze fietskar was een behoorlijke investering, maar wij maken graag fiets en wandeltochten dus dan is die het zeker waard

7 maanden geleden

Reactie op Hel1J

Wij hebben sinds kort een fietskar die je ook kan gebruiken als wandelwagen ...
Zou hem voornamelijk gebruiken ter vervanging van de kinderwagen. Dus nemen hem overal mee naartoe

7 maanden geleden

Wij hebben beide. De bolderkar hebben we heel veel gebruikt toen de oudsten net wat groter waren en niet goed meer in de kinderwagen pasten. En ook dat ze niet meer perse een middagslaapje nodig hadden. Nu met de kleintjes gebruiken we nog de duowagen. Hier slapen ze ook nog wel in.

7 maanden geleden

Reactie op JYB

Wij hebben beide. De bolderkar hebben we heel veel gebruikt toen de oudsten ...
Oke dus beter in het begin de duowagen houden en voor uitjes ofzo de kar gebruiken zodat ze lekker bij elkaar zitten

7 maanden geleden

Reactie op Wendy010

Oke dus beter in het begin de duowagen houden en voor uitjes ofzo de kar ge ...
Ja voor uitjes kan het prima. Wij zullen straks de bolderkar ook weer meer gaan gebruiken. Maar wel wanneer onze jongste wat beter kan zitten en dat ze toe kan met wat slaap minder. Toevallig hebben we hem laatst nog een keer met de oudsten gebruikt toen we ze lopend uit school gingen halen. Maar ze worden er nu wel te groot voor om er samen in de zitten.

7 maanden geleden

Reactie op JYB

Ja voor uitjes kan het prima. Wij zullen straks de bolderkar ook weer meer ...
Ja precies, ja deze bolderkar kan ook in ligstand waardoor ze nog kunnen slapen erin geloof ik.

7 maanden geleden

Reactie op Wendy010

Ja precies, ja deze bolderkar kan ook in ligstand waardoor ze nog kunnen sl ...
Ja dat kan die van ons niet. Die heeft niet van die zitjes, maar alleen gordels.

7 maanden geleden

Reactie op JYB

Ja dat kan die van ons niet. Die heeft niet van die zitjes, maar alleen go ...
Oke nou ik ga er nog eens over nadenken haha

2 maanden geleden

Heb je hem al uitgeprobeerd?? Ik wil er een voor mijn dochtertje die weigert in elke buggy te zitten😅 ik heb een kinderwagen gehad van de Stokke die was heilig maar ze is te groot. Derest wiebelt teveel en wilt ze dus niet