9 Reacties

één maand geleden

Ik geef ook nogsteeds borstvoeding. Ze nam bij 12 maanden nog wel 5 keer per dag en ‘s nachts 1 tot 2 keer. Nu verminderd het een beetje. Niet veel volgens mij per keer maar dat weet ik niet!

één maand geleden

Hoeveel (als in: ml/cc) kan je onmogelijk weten bij bv... Ik geef nog steeds bv. Rond 12 maanden was hier 1-2x 's nachts, 1x 's morgens, 1x voor slapen. En overdag wisselend. 1-3x. Maar mag ook best meer zijn. En als het veel minder is uiteraard aanvullen met ander drinken.

één maand geleden

Toen nog 's ochtends bij het wakker worden, voor elk slaapje overdag (2x in totaal dus), 's avonds voor het slapen gaan en 's nachts nog gemiddeld 2x ofzo. Ik denk gemiddeld 6x per etmaal, maar soms een keer vaker.

één maand geleden

Ik gaf overdag drie keer. Na het wakker worden, net voor de middag slaap en savonds net voor het slapen. Maar hoeveel het dan was eigenlijk geen idee. 🙈

één maand geleden

Alleen voor het slapen gaan. Geen idee hoeveel ze dronk altijd live

één maand geleden

Ik gaf met een jaar elke middag en avond voor het slapen, s ochtends soms en s nachts soms een slokje als ze bijv last had van doorkomende tandjes

één maand geleden

Ik gaf ook 3x per dag met 11-12 maanden, ‘s ochtends, voor de middag tuk en ‘s avonds. Ik kolfde toen volgens mij ongeveer 110-120, dus dat gaf ik mee naar de opvang voor een middag voeding

één maand geleden

2x per dag ongeveer en dat werd bij de naderende 13 maanden al gauw 1x per dag. En toen stopte ze zelf ermee

25 dagen geleden

Ik geef nog op verzoek. Zoon is 16 maanden. Slok hier, voeding daar. Ik denk dat ik tussen de 4 a 6 borstvoedingsmomenten zit