Vraag voor een vriendin omdat ze de app maar niet in komt;
Haar kindje is nu bijna 12 maanden en ze geeft nog borstvoeding. Ze vraagt zich af hoeveel borstvoeding jullie gaven/ geven rond 12 maanden en of jullie weten hoeveel ze dan nog dronken per voeding?
Ik geef ook nogsteeds borstvoeding. Ze nam bij 12 maanden nog wel 5 keer per dag en ‘s nachts 1 tot 2 keer. Nu verminderd het een beetje. Niet veel volgens mij per keer maar dat weet ik niet!
Hoeveel (als in: ml/cc) kan je onmogelijk weten bij bv... Ik geef nog steeds bv. Rond 12 maanden was hier 1-2x 's nachts, 1x 's morgens, 1x voor slapen. En overdag wisselend. 1-3x. Maar mag ook best meer zijn. En als het veel minder is uiteraard aanvullen met ander drinken.
Toen nog 's ochtends bij het wakker worden, voor elk slaapje overdag (2x in totaal dus), 's avonds voor het slapen gaan en 's nachts nog gemiddeld 2x ofzo. Ik denk gemiddeld 6x per etmaal, maar soms een keer vaker.
Ik gaf overdag drie keer. Na het wakker worden, net voor de middag slaap en savonds net voor het slapen. Maar hoeveel het dan was eigenlijk geen idee. 🙈
Ik gaf ook 3x per dag met 11-12 maanden, ‘s ochtends, voor de middag tuk en ‘s avonds. Ik kolfde toen volgens mij ongeveer 110-120, dus dat gaf ik mee naar de opvang voor een middag voeding