7 Reacties

3 maanden geleden

Het kan zijn dat er aan de eerste menstruatie geen eisprong vooraf is gegaan. Dit had ik ook, had toen ook een zeer lichte menstruatie. Vanaf daarna altijd weer een eisprong gehad en helaas duren mijn menstruaties nu langer dan voorheen 😅

3 maanden geleden

Ik had al snel de menstruatie weer terug ondanks ik idd nog borstvoeding geeft. Maar de eerste paar x viel het ook mee pas denk na 5x ofzo dat het heftiger werd. Beetje vergelijkbaar als voor de zwangerschap. Terwijl na mijn eerste bevalling was het meteen juist veel heftiger dan ervoor. Dus verschilt blijkbaar altijd

3 maanden geleden

Ik ben nu zo’n 6x ongesteld geweest. Eerste keer was heel licht. Nergens last van. Andere keren een stuk zwaarder en veel bloedverlies. Niet perse veel meer krampen. Geef nog steeds bv. Dit is mijn tweede kindje. Na mijn eerste kindje kreeg ik veel mildere menstruaties dan daarvoor, wel een kortere cyclus. Nu na mijn tweede kindje juist heftiger. Cyclus is nog niet op de rit dus nog heel wisselen.

3 maanden geleden

Ik ben ook nu pas (13 maanden na de bevalling) voor de tweede keer ongesteld. Eerste keer stelde niets voor. Tweede keer is meer zoals vroeger.

3 maanden geleden

Mijn zoontje is 14 maanden, ik ben nu 3x ongesteld geweest. De eerste keer was met 9 maanden, toen had ik een cyclus van 83 dagen, daarna een cyclus van 43 dagen en zit nu op dag 22. Nog geen pijl op te trekken dus. De laatste menstruatie was echt bijzonder weinig, geen idee hoe dat komt. Verder heb ik niet veel ervaring met menstruaties (het is vooral lang geleden, dus moeilijk te vergelijken. ik heb 2x een spiraal gehad zonder menstruaties en was snel zwanger), dus hoe mijn natuurlijke cyclus of menstruatie was is wat jaartjes terug…

3 maanden geleden

Hoe was voor jullie de eerste menstruatie? Hier nog steeds niks namelijk maar ik heb al de hele week zo’n zeurend drukkend gevoel onder in m’n buik maar er komt maar niks 😕 Ik ben bij de oudste niet zo lang doorgegaan als nu. Inmiddels wel in een langzaam tempo aan het afbouwen

3 maanden geleden

Ja, ik had eigenlijk al gewoon gelijk na de bevalling al een regelmatige cyclus , en ik geef nu al 15 maanden nog steeds borstvoeding 🤷🏻‍♀️