3 Reacties

3 maanden geleden

Oh meid wat moet dat schrikken zijn geweest!! Begrijpelijk dat je het moeilijk vind om haar nu te begrenzen. Ik heb geen tips, maar hoop wel dat je die hier of elders ga krijgen! ❤️

3 maanden geleden

Ja, wij hebben er helaas ook mee te maken. Al vanaf heel jong kan mijn zoontje (14mnd) zich heel druk maken en hij stopt dan met ademen. Hij lijkt er nu qua gedrag uit te groeien, het werd erger toen hij net liep. Telkens als hij viel, kreeg hij een schrik reactie en viel dan even weg van het huilen. We hebben meerdere keren bij de huisarts geraadpleegd of het niet schadelijk kan zijn maar die zegt: zijn neurologisch vermogen is gewoon normaal want hij komt binnen een paar seconden weer bij. Het advies wat wij mee kregen is er niet bang mee om te gaan want dan zou je kindje er misbruik van gaan maken op latere leeftijd. Wat wij vaak doen als het gebeurt; zorgen dat we hem vast hebben zodat hij niet val en zich bezeert en tegen hem blijven praten. Dat vind ik zelf ook prettig, gevoelsmatig houd je dan even contact. Het is niet leuk om mee te maken en verschrikkelijk om te zien maar vaak groeien ze eroverheen, zeggen ze. Veel sterkte 😘

3 maanden geleden

Mocht je trouwens nog meer willen weten o.i.d.; stuur me vooral een privé berichtje 😘