5 Reacties

2 jaar geleden

Heeft ze toevallig een groente of fruit hapje gehad? Dat kan de kleur verklaren. Hier had ie gister na worteltjes bruin overgegeven

2 jaar geleden

Hier baby 15 weken en vorige week gaf hij ineens bloedpropje terug. Daarna rode/roze melk die terugkwam en dagen erna bruin. (Oud bloed) Ben toen ook naar dokter geweest. Baby zelf leek ok en reageerde gewoon. Dokter denkt dat er bloedvaatje in zijn slokdarm gesprongen is. Als het niet zo massa's is, kan het ook zijn als je bv. Geeft dat je zelf bloed aan je tepel en dat daarom de melk nu Bruinig is als ze terugkomt. Als het dat is, op zich niet zo erg. Hopelijk is het allemaal ok!
Podcast Samen Groeien
Nieuwe aflevering: mijlpalen en we listen and judge - ouderschapseditie

In de laatste aflevering van Samen Groeien delen we tips bij doorkomende tandjes en blikken we terug op het zindelijkheids- en potjesavontuur van Ivana en Ize. Lucy legt uit wat kan je de komende zes maanden nog kan verwachten. En tot slot gaan we samen met jullie met de billen bloot in de “We listen and don’t judge”-ouderschapseditie.

2 jaar geleden

Reactie op Caatje1988

Heeft ze toevallig een groente of fruit hapje gehad? Dat kan de kleur verkl ...
Nee nog niet begonnen met hapjes dat waren van plan om dit weekend te doen.

2 jaar geleden

Reactie op Elci

Hier baby 15 weken en vorige week gaf hij ineens bloedpropje terug. Daarna ...
Bedankt voor je reactie! Ik heb vorige week de bv helemaal afgebouwd maar s’ochtends zit er nog wel eens wat in mijn borst. Ze had haar flesje leeg en dacht ik geef je nog een beetje uit de borst nu twijfel ik miss of het daar misschien ook wel van kan komen. De dokter heeft niet terug gebeld dus denk dat het dan wel meevalt. Ze is verder ook niet ziek of anders dan normaal dus hopelijk blijft het hierbij. 🥰

2 jaar geleden

Reactie op Elci

Hier baby 15 weken en vorige week gaf hij ineens bloedpropje terug. Daarna ...
Ik duim mee! Ja wel een beetje verschieten he. Maar zolang je baby wel normaal doet en je buikgevoel goed zit... 🤞🤞🤞