1021 Reacties

één jaar geleden

12+6 2e kindje Gaat sinds een week MEGA hard! Ook veel sneller dan bij de eerste en meteen een veel rondere buik. Bij de eerste was het meer een ‘onderbuikje’.

één jaar geleden

Vandaag precies 9 weken. En 3e zwangerschap van 2e kindje. Vorige zwangerschap tot 8+5 gekomen dus van de week een mini mijlpaal bereikt 💕. En het gaat zoveel harder dan bij de 1e. Op het kdv waar ik werk kijken ouders al twijfeld naar mijn buik, zal ik het vragen of zal ik het niet vragen?

één jaar geleden

Vandaag 11+1 van mijn 2de kindje 🙏🏼🥰

één jaar geleden

11+2, van mijn eerste kindje 🤰🏼 Vind het al een “groot” buikje, tegenover mijn beste vriendin die 25 weken is hebben we zo goed als dezelfde buik 😅

één jaar geleden

Reactie op mcmxxxxxxx

11+2, van mijn eerste kindje 🤰🏼 Vind het al een “groot” buikje, tegenover ...
Idd een behoorlijke buik! Wel mooi

één jaar geleden

Reactie op mcmxxxxxxx

11+2, van mijn eerste kindje 🤰🏼 Vind het al een “groot” buikje, tegenover ...
Vooral ‘s avonds erg hè! Ik houd mezelf voor dat het nu vooral darmen zijn en dat het straks weer wat afvlakt 😂😂

één jaar geleden

Reactie op Carmdevries

Vooral ‘s avonds erg hè! Ik houd mezelf voor dat het nu vooral darmen zijn ...
Jaa, inderdaad vooral ‘s avonds. Al moet ik wel zeggen dat deze foto vóór het avondeten is gemaakt 🤭 Hopelijk wordt het ietsje minder met de darmen ja haha

één jaar geleden

Ik heb, buiten de momenten dat mijn darmen soms erg kunnen opspelen (eerder ook al bekend met prikkelbare darmen) alleen maar minder ‘buik’ gekregen sinds ik zwanger ben 😅. 4,5 kg afgevallen… ben vandaag 11+6 wkn

één jaar geleden

12+3, eerste kindje. Vind dat die wel snel groeit voor de eerste! 🫣

één jaar geleden

9 weken. 1e kindje na miskraam (7 weken). Vooral darmen denk ik haha. Weten jullie of het na een miskraam ook sneller gaat? Wel het idee dat het deze keer een stuk sneller gaat

één jaar geleden

Reactie op KarelG

Ik heb, buiten de momenten dat mijn darmen soms erg kunnen opspelen (eerder ...
Ik ook😭 Ik maak wel buikfoto's maar het mini buikje dat ik altijd van mijzelf had wordt alleen maar platter en platter. Zo jammer, kan niet wachten op die buik😭 Nu 9+5 dus hopelijk gaat het groeien binnenkort echt beginnen

één jaar geleden

Reactie op KarelG

Ik heb, buiten de momenten dat mijn darmen soms erg kunnen opspelen (eerder ...
Hahaha ik zou dit dus wel graag willen😇 ik ben niet de slankste van mezelf.. en zou t niet erg vinden als het groeien nog een tijdje op zich laat wachten!!😅

één jaar geleden

Mijn buik met 9+5 (inmiddels bijna 11week morgen maar nog geen nieuwe foto gemaakt) zo groot was mijn buik bij de eerste ook. Inmiddels zwanger van nr 4 na 2 miskramen

één jaar geleden

Reactie op Lentemorgen

Ik ook😭 Ik maak wel buikfoto's maar het mini buikje dat ik altijd van mijz ...
Stom he?! Ik heb afgelopen week termijnecho gehad en blijk zelfs al 12+3 te zijn nu. Echt 0,0 te zien. Van mij mag het nu inderdaad ook wel, nu mijn omgeving het steeds meer weet!

één jaar geleden

11 weekjes vandaag🥰

één jaar geleden

Wauw wat gaat het bij sommige hard! Ik ben nu 11 weken, maar nog niet echt iets te zien 🤷🏼‍♀️

één jaar geleden

Reactie op Lippie91

Wauw wat gaat het bij sommige hard! Ik ben nu 11 weken, maar nog niet echt ...
Bij mn eerste zag je pas echt een zwangerschapsbuikje sinds 17 weken! Het verschilt zo bij iedereen

één jaar geleden

Reactie op EstelleGustavo

Bij mn eerste zag je pas echt een zwangerschapsbuikje sinds 17 weken! Het v ...
Zelfde hier met de 20 weken echo was ik nog zo plat als een dubbeltje! En nu met 11 weken een behoorlijk buikje

één jaar geleden

Dit was met 11 weken, nu met 12 al weer een beetje meer

één jaar geleden

Ik las ergens dat het pas te zien is na 12 weken keer ( bij de eerste zwangerschap dan ). Ik had wel gevoel dat het toch iets grooter is, maar ja stond overaal dat het nog niet hoort te zijn behalve door de darmen klein beetje. En nou zie ik dat veel meer mensen al een buikje hebben.