27 Reacties
7 maanden geleden
Loopfietsje, activiteitentafel, teddy stoeltje, blokken om mee te spelen, een Wobbel, Duplo, Little people, 123 Play mobiel, Hamer bankje, V tech Zoef zoef…
Ik weet zo wel nog wat dingen 🤣. Zitten wel ook cadeaus bij voor iets ouder. Denk zelf dat ik een activiteiten sta tafel ga geven.
7 maanden geleden
Reactie op biancas1987
Loopfietsje, activiteitentafel, teddy stoeltje, blokken om mee te spelen, e ...
Ik heb gister nog gezien op mamaloes een loopauto die je dus als activiteiten tafel kan neer zetten. Deze willen wij gaan doen.. geloof 30 euro
6 maanden geleden
Watertafel!
Ik vind een loopfiets van trybike, keukentje, zandbak, smartmax, magnetische stenen, schommel, wel leuke cadeaus. Wij hebben al zo veel van de oudste dat ik het wel erg moeilijk vond wat ik voor de jongste moest halen. 😂 maar het is een water tafel geworden, die hadden we nog niet 🙈
Verder staat er op haar lijstje wat teken spullen, rvs drinkbeker, muziek instrumenten
6 maanden geleden
Reactie op Kellssss
Watertafel!
Ik vind een loopfiets van trybike, keukentje, zandbak, smartma ...
Ja ik heb dus al 2 oudere broers en wij hebben naar mijn idee echt alles al. Ik wil ook persoonlijk liever minder spullen in huis.
Ik wilde sowieso helium ballonnen halen, dat is altijd een grote hit bij m'n Kids. Misschien maak ik ze vast aan het elektrische autootje van de oudste, die staat nu al een tijd in de schuur. Dus voelt dan een beetje als nieuw.
Maar ik doe 't vooral ook voor de oudste 2. Zij zijn nu helemaal in to verjaardagen. Maar ik las net iets van een dagje weg of een abonnement voor een park en dat vind ik ook wel een heel goed idee.
6 maanden geleden
Reactie op Sa--696
Ja ik heb dus al 2 oudere broers en wij hebben naar mijn idee echt alles al ...
Ja heel herkenbaar. Wij hebben niet te veel speelgoed meer beneden en ruilen af en toe wat met speelgoed op zolder. Te veel is altijd zo onoverzichtelijk..
maar mensen willen toch wat geven dus maak dan wel een lijstje zodat ze niet alleen maar hysterisch speelgoed krijg waar we een hekel aan hebben 😂
Ballonnen is idd altijd leuk! Doet het hier ook altijd goed bij beide kindjes.
Verjaardagen vieren is ook leuk en moeten we zeker niet overslaan. Altijd fijn om weer lekker met z’n alle bij elkaar te zijn. Nu is de oudste er ook meer mee bezig en al helemaal zenuwachtig voor haar zusje har verjaardag. Overal waar we zijn moet ze vertellen dat ze bijna 1 wordt 😂🥹🫶🏼
6 maanden geleden
Reactie op Kellssss
Ja heel herkenbaar. Wij hebben niet te veel speelgoed meer beneden en ruile ...
Abonnement is ook leuk idd! Wij gaan altijd naar 1 speeltuin waar de oudste een abonnement op heeft maar daar hoeven we pas te betalen na 2 jaar. Dus voor volgend jaar een leuk idee 😍
6 maanden geleden
Iemand nog een leuk idee voor een (houten) muziekset? Dus waar je kindje zelf muziek mee kan maken. Kleine is dol op dingen die geluid maken, sambaballen enzo
6 maanden geleden
Wij geven een Scoot & Ride! Heb ‘m binnen goed in elkaar. Heel leuk dat ie later ook als step te gebruiken is.
6 maanden geleden
Reactie op meikenicolien
Iemand nog een leuk idee voor een (houten) muziekset? Dus waar je kindje ze ...
Bellenkrans is ook leuk :)