12 Reacties

2 jaar geleden

Ik lees even mee😊

2 jaar geleden

Ik lees ook mee 😊

2 jaar geleden

Bij de Action hebben ze een setje waarmee je in een soort klei een handje en voetje kan maken, je kan dat dan neerzetten. Aan de ene kant heb je de klei en aan de andere kant ruimte voor een foto.

2 jaar geleden

Reactie op Bb1903mp

Bij de Action hebben ze een setje waarmee je in een soort klei een handje e ...
Daar hadden we 2 setjes van gekregen waarvan inmiddels al 1 bij opa en oma op de kast staat. Voor papa dus bekend en minder leuk 🫢

2 jaar geleden

Ik weet niet of je partner het leuk vindt maar ik zag een keer dat de met vingerverf een 'bosje bloemen' van de handjes of voetjes hadden gemaakt (als je dit googled kan je wel voorbeelden vinden), wil ik zelf een keer voor de oma's gaan maken!

2 jaar geleden

Mijne heeft een tattoo gekregen met de naam van de kleine

2 jaar geleden

Reactie op MarKo19

Ik weet niet of je partner het leuk vindt maar ik zag een keer dat de met v ...
Ohja dat ken ik nog wel van toen ik klein was idd! Super leuk! Maar bloemen maak ik hem niet blij mee. Misschien vind ik nog wat anders op deze manier ☺️

2 jaar geleden

Reactie op xmoneeq

Mijne heeft een tattoo gekregen met de naam van de kleine
Wij zijn niet van de tattoo’s maar als je daar van houd heel leuk cadeau!

2 jaar geleden

Een fotocadeau laten printen... zoveel keuze al daarin

2 jaar geleden

Met handjes verven is echt supermoeilijk met een baby! Mijn man was vorige maand ook jarig en heb toen met onze dochter een voetje geverfd en daar een bijtje (Hap… Bee birthday) van gemaakt. Is te vinden op pinterest. Ik heb het gemaakt op een canvasdoekje van de action.

2 jaar geleden

Ik heb een armband voor hem waar de naam van onze zoon en geboortedatum in gegraveerd zijn.

2 jaar geleden

Ik heb deze gevonden☺️ Daarnaast word het ook nog een groot cadeau maar dat moet ik nog even in overleg met mijn partner bedenken 😄