10 Reacties

2 jaar geleden

Mijn man houd ook van gamen, hij laat me steeds filmpjes zien van zo een stoeltje die je aan een bureau kan klikken zodat de baby naast je zit, de baby daarin is wat ouder en heeft zo een nep controller om 'mee te gamen'. Superleuk voor de baby, en als papa gaat gamen ook heel leuk dat de kleine een soort van mee kan doen. Heb alleen geen idee waar je zoiets kunt kopen en hoe oud ze zijn voor dat kan hahah

2 jaar geleden

Reactie op Chelsea1234

Mijn man houd ook van gamen, hij laat me steeds filmpjes zien van zo een st ...
Super leuk idee. Alleen heeft mijn vriend geen bureau 😅🙈 Hij gamed op de bank. De "gamekamer" is de baby kamer geworden😂😅 zo'n mini controller is wel super cute, ga ik sws even verder naar kijken😊

2 jaar geleden

Ik volg, mijn vriend is ook jarig in augustus en wil ook iets geven wat die samen met zn 2 dochters kan doen (2e moet nog geboren worden) ben nu 6 dagen over tijd😅. Hij zei zelf graag een modelbouw tank te willen ofzoo maar wil ook iets erbij nog

2 jaar geleden

Ik heb mijn man na iedere geboorte een horloge gegeven met op de achterkant de naam en geboortedatum gegraveerd.

2 jaar geleden

Reactie op lotte31dec

Ik heb mijn man na iedere geboorte een horloge gegeven met op de achterkant ...
Leuk idee, maar jammer genoeg draagt me vriend geen horloges vanwege zn werk, kan kwijtraken of kapot gaan

2 jaar geleden

Een sieraad met de naam en geboortedatum van jullie zoontje? of misschien een collage met fotos van je vriend en jullie zoontje en daarbij wat lekkers of een leuk uitje? Lekker parfummetje? 😆 een sleutelhanger met foto van hun twee? Zo een beeldje waarvan de Foto in de glas is gegraveerd?

2 jaar geleden

Handje en voeten drukken in klei? Die kan je dan inlijsten in z'n dikke fotolijst met een foto van hen samen

2 jaar geleden

Ik kreeg een keer een horloge van m'n man met op de achterkant naam van onze zoon gegraveerd. Is me heel dierbaar! Zelfde zwembroek of short van Ralph Lauren heb ik vaker cadeau gedaan Boekje van Ik vind je lief Papa, is hier ook een succes (ook de versie voor opa en oma al eens gekocht) Heeft m'n man al zovaak voorgelezen en nu m'n Kids wat ouder zijn, pakken ze die ook altijd als hij komt voorlezen.

2 jaar geleden

Onderstaande vindt ik hele leuke cadeautjes: https://www.drksonline.com/kralen-armband-heren-met-naam-zwart (hier hebben ze heel veel leuke graveerbare sieraden voor mannen). https://www.bol.com/nl/nl/p/ik-vind-je-lief-papa/1001004005072771/

2 jaar geleden

Ik vind de persoonlijke voorleesboekjes heel erg leuk!